YoDaHaZe
Legacy Member
Beste forum ganger
ik post de link van 2dehands met beschrijving en foto's.
Prijs is vast mits ik de schoenen hooguit 2 uurtjes heb gedragen en nee ik heb geen stinkpatekes
DC Shoes Tonik S verkeerde maat , nieuwe schoenen - Te koop | 2dehands.be
Gewoon een vaste prijs, geen bieden.
Ik stuur gewoon het liefste op, mits ik geen schoenwinkel ben
.
Aangeraden maat 42-42,5 zou ideaal zijn want deze US10 valt toch wat kleiner uit.
Cheers
ik post de link van 2dehands met beschrijving en foto's.
Prijs is vast mits ik de schoenen hooguit 2 uurtjes heb gedragen en nee ik heb geen stinkpatekes

DC Shoes Tonik S verkeerde maat , nieuwe schoenen - Te koop | 2dehands.be
Gewoon een vaste prijs, geen bieden.
Ik stuur gewoon het liefste op, mits ik geen schoenwinkel ben
.Aangeraden maat 42-42,5 zou ideaal zijn want deze US10 valt toch wat kleiner uit.
Cheers