Cybergirl
Legacy Member
Voor eventuele verzamelaars: ik heb vandaag de zolder opgeruimd en kheb nog een hele schoendoos vol bierkaartjes gevonden.. Beter iemand blij maken door ze weg te geven dan gewoon bij het papier te gooien e
Ze moeten wel afgehaald worden want ik ga nu nie speciaal voor wa bierkaartjes heel België gaan rondrijden..
Ze moeten wel afgehaald worden want ik ga nu nie speciaal voor wa bierkaartjes heel België gaan rondrijden..