MAXXUR
Legacy Member
Bij deze verkoop ik met spijt in het hart mijn TV van 70 cm. De reden van verkoop is simpelweg dat ik hem niet bovenop mijn kot krijg, en ik het dus maar moet stellen met een 55cm-exemplaar. Aantal krasjes ed. op de bovenkant (zie foto's).
Meeneemprijs: 150€
Let wel: Moet afgehaald worden op mijn kot, in Diepenbeek.
Foto's:
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01395.JPG
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01396.JPG
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01397.JPG
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01399.JPG
mvg
Meeneemprijs: 150€
Let wel: Moet afgehaald worden op mijn kot, in Diepenbeek.
Foto's:
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01395.JPG
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01396.JPG
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01397.JPG
http://users.skynet.be/maxx/tv/DSC01399.JPG
mvg
) wel ruilen met jouw 70cm model.
dag lamberreke :d