Splitr
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Halloweenmasker. Gekocht voor een feestje vrijdag maar heb het maar even aangehad. Niet echt praktisch als ge iets wilt eten of drinken 
Het is dus een weerwolf. Ik vraag dr nog 9eu excl voor.
Foto:
http://img1.kapaza.be/desktop_images/72/726429092033412.jpg

Het is dus een weerwolf. Ik vraag dr nog 9eu excl voor.
Foto:
http://img1.kapaza.be/desktop_images/72/726429092033412.jpg
en free up