Gromme
Legacy Member
Ik heb hier een heleboel aan Varia dat weg moet. Dit gaat de deur uit.
Startbod op € 1.
Twee voorwaarden.
1 - Afhalen
2 - Alles afhalen, dus wie bied verplicht zichzelf ertoe de hele inboedel op te halen.
Deze word aanstaande donderdag 6/09 om 11:00 afgesloten en dan zal het voor het winnende bod zijn.
Vragen zijn altijd welkom
ps : gitaar op foto's is niet inbegrepen alsook de zak niet.
Foto's :
Zo zou het beter moeten gaan.
Startbod op € 1.
Twee voorwaarden.
1 - Afhalen
2 - Alles afhalen, dus wie bied verplicht zichzelf ertoe de hele inboedel op te halen.
Deze word aanstaande donderdag 6/09 om 11:00 afgesloten en dan zal het voor het winnende bod zijn.
Vragen zijn altijd welkom
ps : gitaar op foto's is niet inbegrepen alsook de zak niet.
Foto's :
Zo zou het beter moeten gaan.



