pr0ph3t
Legacy Member
Hello,
Wegens verbouwingen gaan er hier wat meubels de deur uit. 1 daarvan is een hoek bureau een jaar of 4 geleden aangekocht in IKEA. Op zijn hoogste is deze 2M05, op zijn breedste 1M25.
Heeft enkele lichte beschadigingen. Zo is de uitschuifbare plank voor het toetsenbord gebarsten, hier is een versteviging opgevezen. Met de tijd is dit wat doorgezakt waardoor die op zijn beurt beginnen schuren is tegen een ander oppervlak. (Zie foto's).
Verder is er ook een stuk uit die zelfde uitschuifbare plank, maar dit was al zo bij aankoop. Ben hier nooit voor terug geweest gezien dit mij niet echt stoorde.
Other then that moet ik ze nog is goed opkuisen voor ze opgehaald wordt, maar ze kan nog ideaal dienen.
Nieuwprijs was ergens rond de 450EUR.
Mag weg vanaf 100EUR
meeneem: 170EUR.
Ik sta ook open voor andere voorstellen
, zal dan wel laten weten of ik er akkoord mee ga of niet.
Uiteraard afgehaald, geleverd zou ook nog kunnen, mits meerprijsje.
afhalen kan te kapelle op den bos.
opsturen ... ik denk wel dat iedereen wijs genoeg is om te beseffen dat dit niet gaat
.
Fotos hier: Index of /andy_ds deze gaat trouwens ook op 2dehands en kapaza komen.
Wegens verbouwingen gaan er hier wat meubels de deur uit. 1 daarvan is een hoek bureau een jaar of 4 geleden aangekocht in IKEA. Op zijn hoogste is deze 2M05, op zijn breedste 1M25.
Heeft enkele lichte beschadigingen. Zo is de uitschuifbare plank voor het toetsenbord gebarsten, hier is een versteviging opgevezen. Met de tijd is dit wat doorgezakt waardoor die op zijn beurt beginnen schuren is tegen een ander oppervlak. (Zie foto's).
Verder is er ook een stuk uit die zelfde uitschuifbare plank, maar dit was al zo bij aankoop. Ben hier nooit voor terug geweest gezien dit mij niet echt stoorde.
Other then that moet ik ze nog is goed opkuisen voor ze opgehaald wordt, maar ze kan nog ideaal dienen.
Nieuwprijs was ergens rond de 450EUR.
Mag weg vanaf 100EUR
meeneem: 170EUR.
Ik sta ook open voor andere voorstellen
, zal dan wel laten weten of ik er akkoord mee ga of niet.Uiteraard afgehaald, geleverd zou ook nog kunnen, mits meerprijsje.
afhalen kan te kapelle op den bos.
opsturen ... ik denk wel dat iedereen wijs genoeg is om te beseffen dat dit niet gaat
.Fotos hier: Index of /andy_ds deze gaat trouwens ook op 2dehands en kapaza komen.