tinbie
Legacy Member
Ik zou graag het thuis shirt of home shirt van de rode duivels gebruikt
op het WK 2014 verkopen.
Maat: 3XL
Dit is eerder een XL-2XL zijn nogal kleine maatjes.
MeeneemPrijs: 60euro
Staat ook op 2dehands en kapaza
Afsluiting: Dinsdag 21u05. snipe-regel: 15min. per bieding.
Foto: http://img.2dehands.be/f/normal/203312589-rode-duivels-homeshirt-wk-2014.jpg
op het WK 2014 verkopen.
Maat: 3XL
Dit is eerder een XL-2XL zijn nogal kleine maatjes.
MeeneemPrijs: 60euro
Staat ook op 2dehands en kapaza
Afsluiting: Dinsdag 21u05. snipe-regel: 15min. per bieding.
Foto: http://img.2dehands.be/f/normal/203312589-rode-duivels-homeshirt-wk-2014.jpg