DoubleYouIm
Legacy Member
Honda Walaroo
voor mensen die iets van motor enz kennen
heeft ooit een vastloper gehad en sinds dien nooit meer in elkaar gestoken,
Walaroo kleur ROOD en blauw gespoten kapje en spatbord vooraan.
krijgt vele reserve onderdelen erbij zoals fource,alle plastic kappen in zwart erbij ,uitlaat luchtfilter alles zowat
noem maar op ,
zo ineens alles mee te nemen voor +-400eurokes
als ik me niet vergis moet je enkel piston en packings kopen,
papieren moet ik nog zoeken,heb ik ZEKER nog ergens liggen idem dito met sleuteltje!
heeft steeds goed gereden!
laat het bieden maar starten
miniumprijs 250€
en ik kan steeds afzien van de verkoop!
mvg
voor mensen die iets van motor enz kennen
heeft ooit een vastloper gehad en sinds dien nooit meer in elkaar gestoken,
Walaroo kleur ROOD en blauw gespoten kapje en spatbord vooraan.
krijgt vele reserve onderdelen erbij zoals fource,alle plastic kappen in zwart erbij ,uitlaat luchtfilter alles zowat
noem maar op ,
zo ineens alles mee te nemen voor +-400eurokes
als ik me niet vergis moet je enkel piston en packings kopen,
papieren moet ik nog zoeken,heb ik ZEKER nog ergens liggen idem dito met sleuteltje!
heeft steeds goed gereden!
laat het bieden maar starten

miniumprijs 250€
en ik kan steeds afzien van de verkoop!
mvg