Bodini
Legacy Member
Wegens overstap naar caféracer verkoop ik mijn xr.
Het is een 350cc
-25 kw
Bouwjaar 1985
Iets van een 28,000 km
Net weggeweest voor afstellen van de kleppen, oliewissel, nazicht remmen, nieuwe gaskabel, nieuwe koppelingskabel.
Start en rijdt zoals het hoort sinds nazicht
Er is nog een klein gaatje in de las van de uitlaatbocht, die laat ik nog lassen ( warm aan de beentjes
)
Wat en hoe:
BSM sportdemper ( nog een xtra sportdemper erbij)
Supermotard velgen
Sigma teller ( tot 300 km/u), ori teller is erbij
Long ipv luchtfilter
Nieuwe handvaten ( zitten er nog niet op)
Banden in goede staat
2 sets handguards erbij ( ook niet te zien op de foto)
Extra halogeenset van acerbis erbij ( ook niet te zien op de foto)
Nieuwe one zadelovertrek ( die zit er op)
Kader gepoederlakt ( + vork en achterbrug)
Blok is vanbuiten onder handen genomen en ziet er goed uit
Nieuw Polysportspatbord vooraan
Andere lichten ingepolyesterd
De tank + achterspatbord + plus bovenste stuk van de nummerborden moesten in het rood komen, maar ik heb nog geen bootgrondverf gehaald ( zodat de tank kan blijven "ademen" en niet afschilfert)
-21kw, papieren en inschrijvingsbewijs in orde ( moto staat nu op mijn naam verzekerd en ik rij er ook regelmatig mee rond)
Pics, al zijn ze niet echt flatterend
http://users.telenet.be/Elektrogrill/xr/P1010007.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/xr/P1010009.JPG
Minimum: € 850
Meeneem: € 1000
Ik behoud mij het recht...
Het is een 350cc
-25 kw
Bouwjaar 1985
Iets van een 28,000 km
Net weggeweest voor afstellen van de kleppen, oliewissel, nazicht remmen, nieuwe gaskabel, nieuwe koppelingskabel.
Start en rijdt zoals het hoort sinds nazicht
Er is nog een klein gaatje in de las van de uitlaatbocht, die laat ik nog lassen ( warm aan de beentjes
)Wat en hoe:
BSM sportdemper ( nog een xtra sportdemper erbij)
Supermotard velgen
Sigma teller ( tot 300 km/u), ori teller is erbij
Long ipv luchtfilter
Nieuwe handvaten ( zitten er nog niet op)
Banden in goede staat
2 sets handguards erbij ( ook niet te zien op de foto)
Extra halogeenset van acerbis erbij ( ook niet te zien op de foto)
Nieuwe one zadelovertrek ( die zit er op)
Kader gepoederlakt ( + vork en achterbrug)
Blok is vanbuiten onder handen genomen en ziet er goed uit
Nieuw Polysportspatbord vooraan
Andere lichten ingepolyesterd
De tank + achterspatbord + plus bovenste stuk van de nummerborden moesten in het rood komen, maar ik heb nog geen bootgrondverf gehaald ( zodat de tank kan blijven "ademen" en niet afschilfert)
-21kw, papieren en inschrijvingsbewijs in orde ( moto staat nu op mijn naam verzekerd en ik rij er ook regelmatig mee rond)
Pics, al zijn ze niet echt flatterend
http://users.telenet.be/Elektrogrill/xr/P1010007.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/xr/P1010009.JPG
Minimum: € 850
Meeneem: € 1000
Ik behoud mij het recht...
