Cowgirl Henk
Legacy Member
Ik verkoop mijn inline skates, Seba GT90, maat 36.
De skates zijn niet zo vaak gebruikt, maar uiteraard hebben de wieltjes gebruikerssporen.
Minimumprijs: 200€
Meeneemprijs: 230€
Foto's:
http://i59.tinypic.com/n69qqc.jpg
http://i58.tinypic.com/35n4ljt.jpg
De skates worden ook aangeboden op andere sites.
De skates zijn niet zo vaak gebruikt, maar uiteraard hebben de wieltjes gebruikerssporen.
Minimumprijs: 200€
Meeneemprijs: 230€
Foto's:
http://i59.tinypic.com/n69qqc.jpg
http://i58.tinypic.com/35n4ljt.jpg
De skates worden ook aangeboden op andere sites.