Archief - Itunes cadeaubon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Farmstera

Legacy Member
Hallo

Ik heb nog wat tegoed op men itunes account staan waar ik niets mee ben.
Graag zou ik dan ook nog wat willen recupereren van het tegoed die erop staat.
Waarde €20
Ik verkoop ze aan €19 en verstuur ze als cadeau naar uw itunes account.
Edit: is voor Belgische store :)

Mvg
Frederick

Zorba

Legacy Member
Bod van €15, als het voor de Belgische iTunes store is, natuurljk.

Farmstera

Legacy Member
Zorba zei:
Bod van €15, als het voor de Belgische iTunes store is, natuurljk.
Is voor de Belgische store idd €15 vind ik toch wat te weinig imo, €18 en het is goed voor mij.

Frado2005

Legacy Member
Farmstera zei:
Is voor de Belgische store idd €15 vind ik toch wat te weinig imo, €18 en het is goed voor mij.

Bij sales (die oa kruidvat,...) meerdere keren per jaar hebben kan je gemiddeld 15-20% korting krijgen. Dus 15 euro is al heel schappelijk ;)

Farmstera

Legacy Member
Frado2005 zei:
Bij sales (die oa kruidvat,...) meerdere keren per jaar hebben kan je gemiddeld 15-20% korting krijgen. Dus 15 euro is al heel schappelijk ;)
Dan wachten ze maar om naar kruidvat te gaan, kruidvat verkoopt deze immers niet met verlies, ik wel..... vraag min €18 dus ik doe al een verlies van €2. Het is niet dat ik het geld dringend nodig heb ook.
Je krijgt ook de waarde van €20 voor 18€ dus is ook al schappelijk

Zymp

Legacy Member
Ben je wel zeker dat je dat tegenwoordig kan versturen? :p Ik weet dat ik daar is naar gezocht heb maar dat toen niet ging?

Zorba

Legacy Member
Wil er eventueel €16,50 voor geven, is 20% wat overeenkomt met de promoties zoals frado zei. Anders wacht ik zelf ook wel...

Farmstera

Legacy Member
Zorba zei:
Wil er eventueel €16,50 voor geven, is 20% wat overeenkomt met de promoties zoals frado zei. Anders wacht ik zelf ook wel...

Pm onderweg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Farmstera

Legacy Member
Ik dacht itunes tegoed in mindering te kunnen brengen op deze manier maar dit werkt NIET
Bij deze zal Zorba zijn 16.50 terug krijgen en zijn positive itrader verdienen!
Mijn excuses voor het ongemak alvast!

sameram1101

Legacy Member
Farmstera zei:
Ik dacht itunes tegoed in mindering te kunnen brengen op deze manier maar dit werkt NIET
Bij deze zal Zorba zijn 16.50 terug krijgen en zijn positive itrader verdienen!
Mijn excuses voor het ongemak alvast!

Ik wil me niet te hard moeien maar je kan ook je volledige account doorverkopen.
Email kan gewijzigd worden...
Ik had hier eens een kaartje van €15 verkocht. Koper zei dat de code niet werkte.

Had uiteindelijk iets verkeerds gedaan want toen ik het teste werkte het wel.
Heb toen dat account aan hem gegeven.

Farmstera

Legacy Member
sameram1101 zei:
Ik wil me niet te hard moeien maar je kan ook je volledige account doorverkopen.
Email kan gewijzigd worden...
Ik had hier eens een kaartje van €15 verkocht. Koper zei dat de code niet werkte.

Had uiteindelijk iets verkeerds gedaan want toen ik het teste werkte het wel.
Heb toen dat account aan hem gegeven.
Ik ga niet mijn itunes account verkopen hoor ! Zitten belangerijke apps tussen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan