Farmstera
Legacy Member
Hallo
Ik heb nog wat tegoed op men itunes account staan waar ik niets mee ben.
Graag zou ik dan ook nog wat willen recupereren van het tegoed die erop staat.
Waarde €20
Ik verkoop ze aan €19 en verstuur ze als cadeau naar uw itunes account.
Edit: is voor Belgische store
Mvg
Frederick
Ik heb nog wat tegoed op men itunes account staan waar ik niets mee ben.
Graag zou ik dan ook nog wat willen recupereren van het tegoed die erop staat.
Waarde €20
Ik verkoop ze aan €19 en verstuur ze als cadeau naar uw itunes account.
Edit: is voor Belgische store

Mvg
Frederick

Ik weet dat ik daar is naar gezocht heb maar dat toen niet ging?