Archief - Kameropruiming: te koop vanaf €1 / voorwerp (dvd's, games, tools, cardreader, router)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HomeBoy7

Legacy Member
Kameropruiming: (bijna alles) te koop vanaf €1 / voorwerp

------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben van Limburg (Bilzen). Alle biedingen zijn EXCLUSIEF verzending.
Ik heb het recht om voorwerpen niet te verkopen als ... .


------------------------------------------------------------------------------------

Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy (in verpakking)
Command & Conquer: Red Alert 2 (in verpakking)
MDK
Tom Clancy's Rainbow Six: Collector's Edition

Halo
Unreal Championship

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 002.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

World Series of Poker voor PSP

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 009.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

Atari Flashback, zo goed als niet (maar enkele keren gebruikt)

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 004.jpg
http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 005.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

Sweex card reader 6in1
5,25" front bay + verlengkabel

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 003.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

PSP-staander
Screen protector psp
Opbergdoos PSP / 4 UMDs / 2 Memory Sticks
Opbergdoos 5 UMDs / 2 Memory Sticks
Opbergdoos 8 UMDs
Opberghoesje PSP
Set Oortjes met afstandsbediening
UMD met Demo's

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 006.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

Kenny McCormic & Eric Cartman

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 008.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

DVD: The Last Samurai
DVD: Stealth
DVD: Hard n Heavy (vol 2)

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 011.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

DVD: TAXI 1 & 2

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 012.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

CD: 3x CD Music you heard on The Sopranos

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 013.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

Wireless D-Link ADSL Router DSL-G604T (vanaf €40)

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 010.jpg

Ruben182

Legacy Member
Wireless D-Link ADSL Router DSL-G604T
Ik weet dat er vanaf €40 staat, maar ik wil je hier wel €30 voor geven.
Indien te weinig, negeer je het maar:)

Gromme

Legacy Member
Wanneer zou je afsluiten?

En die ' ik heb het recht om dingen niet te verkopen als...' is dat als je er niet genoeg voor zou krijgen?

keeperke126

Legacy Member
PSP-staander
Screen protector psp
Opbergdoos PSP / 4 UMDs / 2 Memory Sticks
Opbergdoos 5 UMDs / 2 Memory Sticks
Opbergdoos 8 UMDs
Opberghoesje PSP
Set Oortjes met afstandsbediening
UMD met Demo's

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te%...ming 006.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

Kenny McCormic & Eric Cartman

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te%...ming 008.jpg

Wat is de grootte van Kenny & Cartman? €3 alvast op het bovenstaande.

Kwertie

Legacy Member
DVD taxi 1 & 2
sweex 6in1 cardreader
5€ excl

In feite is't beter om uw pc-related dingen te verkopen bij het subforum "Computer"
Ook uw titel mag niet bestaan enkel uit "kameropruiming", maar een opsomming of beter omschreven...

Gromme

Legacy Member
HomeBoy7 zei:
PSP-staander
Screen protector psp
Opbergdoos PSP / 4 UMDs / 2 Memory Sticks
Opbergdoos 5 UMDs / 2 Memory Sticks
Opbergdoos 8 UMDs
Opberghoesje PSP
Set Oortjes met afstandsbediening
UMD met Demo's

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 006.jpg
------------------------------------------------------------------------------------

Kenny McCormic & Eric Cartman

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 008.jpg

CD: 3x CD Music you heard on The Sopranos

http://users.pandora.be/HomeBoy7/te koop/opruiming/Opruiming 013.jpg



€ 6 EX

lazytjen

Legacy Member
Hoeveel zou het zijn voor de PSP pokergame op te sturen naar gent? :)

HomeBoy7

Legacy Member
Voorlopig heb ik:

Kwertie zei:
DVD taxi 1 & 2
sweex 6in1 cardreader
5€ excl

Gromme zei:
PSP-spullen / Kenny & Cartman / CDs Sopranos € 6 EX

Wiffy zei:
10 exclu voor atari flashback :)

De spullen blijven nog wel even beschikbaar, dus blijf maar bieden :D De mensen die meerdere dingen kopen krijgen natuurlijk voorrang.

Kwertie zei:
In feite is't beter om uw pc-related dingen te verkopen bij het subforum "Computer"
Ook uw titel mag niet bestaan enkel uit "kameropruiming", maar een opsomming of beter omschreven...
Ik wou alles in één thread hebben, zo blijft het voor mij overzichtelijker. En bedankt voor de titel aan te passen, ik zal er in de toekomst op letten.

keeperke126 zei:
Wat is de grootte van Kenny & Cartman?

Kenny +/- 20 cm
Cartman +/- 18 cm

lazytjen zei:
Hoeveel zou het zijn voor de PSP pokergame op te sturen naar gent? :)

Geen idee ... dat zal ik op de post moeten zien (ik denk +/- €2.5)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan