Tbone
Legacy Member
Te koop (wegens tijdsgebrek):
Motor:
Honda GX 200 licht getuned tot 11 pk (getest op vermogensbank) door WD power (www.dynopower.be).
De motor heeft wel een onderhoud nodig.
Chassis:
ETE chassis waarvan ik het bouwjaar niet ken (zal rond 1998 zijn vermoed ik). Het chassis is echter in perfecte staat (2 jaar geleden gepoederlakt en sindsdien is er slechts enkele keren mee gereden). De pontons vooraan en opzij zijn toen ook vernieuwd en opnieuw bestickerd.
Er zit ook een nieuwe remklauw en remblokken op waarmee nog niet gereden is.
Aangezien een ETE chassis gebaseerd is op een birel chassis passen alle stukken van freeline ook op deze kart.
Een alfano pro en 2 extra tandwielen zijn ook inbegrepen in de prijs. Bovendien zitten rondom 4 nieuwe banden (bridgestone YEQ).
Zoals op de foto's kan gezien worden is de kart in perfecte staat. De kart werd telkens gepoetst na een dagje rijden en bewaard onder een zeil zodat er geen stof aan kon.
De kart is bij voorkeur te bezichtigen in Gent, maar indien gewild kan ook afgesproken worden op een circuit (indoor aalst / antwerp karting) om de kart te testen. De baanhuur wordt dan wel betaald door de eventuele koper om zo fake geïnteresseerden te weren. Indien de kart gekocht wordt wil ik eventueel de baanhuur wel betalen.
Een filmpje van de kart en foto's zijn te vinden op:
http://users.pandora.be/permanne/Kart/
Vraagprijs: 750 euro (die tevens de meeneemprijs is)
Ik behoud me het recht om niet te verkopen indien de geboden prijs te laag is.
Motor:
Honda GX 200 licht getuned tot 11 pk (getest op vermogensbank) door WD power (www.dynopower.be).
De motor heeft wel een onderhoud nodig.
Chassis:
ETE chassis waarvan ik het bouwjaar niet ken (zal rond 1998 zijn vermoed ik). Het chassis is echter in perfecte staat (2 jaar geleden gepoederlakt en sindsdien is er slechts enkele keren mee gereden). De pontons vooraan en opzij zijn toen ook vernieuwd en opnieuw bestickerd.
Er zit ook een nieuwe remklauw en remblokken op waarmee nog niet gereden is.
Aangezien een ETE chassis gebaseerd is op een birel chassis passen alle stukken van freeline ook op deze kart.
Een alfano pro en 2 extra tandwielen zijn ook inbegrepen in de prijs. Bovendien zitten rondom 4 nieuwe banden (bridgestone YEQ).
Zoals op de foto's kan gezien worden is de kart in perfecte staat. De kart werd telkens gepoetst na een dagje rijden en bewaard onder een zeil zodat er geen stof aan kon.
De kart is bij voorkeur te bezichtigen in Gent, maar indien gewild kan ook afgesproken worden op een circuit (indoor aalst / antwerp karting) om de kart te testen. De baanhuur wordt dan wel betaald door de eventuele koper om zo fake geïnteresseerden te weren. Indien de kart gekocht wordt wil ik eventueel de baanhuur wel betalen.
Een filmpje van de kart en foto's zijn te vinden op:
http://users.pandora.be/permanne/Kart/
Vraagprijs: 750 euro (die tevens de meeneemprijs is)
Ik behoud me het recht om niet te verkopen indien de geboden prijs te laag is.