Dj Aero
Legacy Member
Een tijdje geleden heb ik dit proberen verkopen, de hoogste bieder heeft niets meer van zich laten horen. Ik heb getracht hem te bereiken via PM en een SMS op zijn gsm nummer. bij deze dus opnieuw te koop!
Wat?
Southpark teddybeer van kenny. Grootte is iets meer dan 20 cm. Kheb op de foto er een dvd naast gelegd zodat je een schatting kan maken hoe groot hij is.
Het is niet de rommel die je kon grijpen op de kermis, dit is een 'echte'.
Foto?
http://www.robbiehontele.com/kenny1.jpg
http://www.robbiehontele.com/kenny2.jpg
Verzending?
wordt verzonden via kiala. Prijzen vind je op hun website. Kost wsl gewoon 1,5 euro, kan ook 2,5 euro zijn! Kan ook via de post op kosten van de koper
Hoeveel?
- Minimumprijs: 5 euro excl
- Altijd bieden exclusief verzending!
- Bieden vanaf 1 euro exclusief!
Wat?
Southpark teddybeer van kenny. Grootte is iets meer dan 20 cm. Kheb op de foto er een dvd naast gelegd zodat je een schatting kan maken hoe groot hij is.
Het is niet de rommel die je kon grijpen op de kermis, dit is een 'echte'.
Foto?
http://www.robbiehontele.com/kenny1.jpg
http://www.robbiehontele.com/kenny2.jpg
Verzending?
wordt verzonden via kiala. Prijzen vind je op hun website. Kost wsl gewoon 1,5 euro, kan ook 2,5 euro zijn! Kan ook via de post op kosten van de koper
Hoeveel?
- Minimumprijs: 5 euro excl
- Altijd bieden exclusief verzending!
- Bieden vanaf 1 euro exclusief!

wordt niet verkocht!
ik krijg je pm en ik zo "hein, wa moe kik met