Archief - Kite pakket @ low price

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ptah

Legacy Member
Hey,

Dit bevat de kite, bord en gordel. (Hier zit alles in om te kitesurfen!!)
http://users.skynet.be/els16673/P1020816.JPG

*Bij de kite zit dan ook een “chikkenloop”. Deze dient om de kite aan de gordel vast te maken, tevens ook als veiligheid om de kite in enkele seconden van de gordel los te maken.
http://users.skynet.be/els16673/P1020813.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020814.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020815.JPG

*Bij het bord zit ook een leash om aan de gordel vast te maken zodoende je uw bord nooit kan verliezen.
http://users.skynet.be/els16673/P1020808.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020809.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020810.JPG

* De gordel
http://users.skynet.be/els16673/P1020812.JPG

*De kite
http://users.skynet.be/els16673/P1020802.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020804.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020806.JPG



Alles is in nieuwstaat en zeer verzorgd!
De kite zijn lijnen en luchtzaken zijn in perfecte staat, geen verduurde rubbers of andere dingen!
Met dit pakket kan je direct op het water!

De prijs bedraagt 500 euro (wat meeneem ook is) (deftige boden worden ook in overweging genomen!!)
*Ik behoud mij het recht van.....



(regio sint-amands)
Ik kan ook leveren in bepaalde regio's maar dat zien we nog wel

Als bonus wil ik er ook nog een kite dvd bij gooien..


Het enigste dat je nog moet kopen is een helm!!!(Als je die leash gebruikt)

TRC

Legacy Member
domme vraag wrs, maar ja die moeten er ook zijn. Is kitesurfen zoiets dat je op je eentje gemakkelijk kan leren of heb je echt wel behoefte aan 't nemen van lessen?

ptah

Legacy Member
TRC zei:
domme vraag wrs, maar ja die moeten er ook zijn. Is kitesurfen zoiets dat je op je eentje gemakkelijk kan leren of heb je echt wel behoefte aan 't nemen van lessen?

Ik heb eerst theorie lessen gevolgd en de praktijk mij zelf aangeleerd!

MAAR ik vond die theorie lessen overbodig aangezien ik ook een dvd had gekocht waar ze alles in vertellen [Vertellen ze exact hetzelfde als op de cursus] (die krijg je erbij + enkele bladzijden uit een zeilhandboek)

Nu voor elke persoon is dit anders, ik heb dit alleen kunnen doen. Andere mensen raden dit volledig af en andere niet...

DoubleYouIm

Legacy Member
als het echt buiten moet ,dan denk ik dat je jouw prijs moet verlagen dan koopt mss iemand het!

ptah

Legacy Member
DoubleYouIm zei:
als het echt buiten moet ,dan denk ik dat je jouw prijs moet verlagen dan koopt mss iemand het!

Jah inderdaad maar ik ben al zoveel omlaag gegaan... Enige gok?

ptah

Legacy Member
TRC zei:
't Is maar een suggestie é, maar misschien eens de nieuwprijs erbij zetten

Niet achterover vallen :)
Nieuwprijs :

Bord : 350 Euro
Leash : 25 Euro
Gordel : 75 Euro
Chikkenloop : 15 Euro
Kite : 250 euro (aangezien het vrij nieuwe lijnen zijn en de kite inperfecte staat is) [Nieuwe kite kost makkelijk +- 1000 euro MAAR dan spreken we van nieuwe generatie]
Kite dvd : +-25 euro
Totaal :740 euro

switchblade

Legacy Member
Met 'nieuwstaat' mag ik er van uitgaan dat er nog niks van reparaties gebeurd zijn? :)
Waarom doe je het eigenlijk weg?
Hoe groot is de kite + bord? is moeilijk af te leiden van op de foto's he ;D


Ik ben op zoek naar een degelijke starterskit om te gaan kiten en later kitesurfen/buggyen/boarden
Ik kan het wel nog niet direct kopen (budget enzo), maar indien je even geduld hebt en er is nog geen ander bod in die tijd, dan is de kans heel groot dat ik hem koop.

Waar ging je kiten? Aan zee of ergens op een meer in de buurt?

Sry voor al deze vragen :p

ptah

Legacy Member
switchblade zei:
Met 'nieuwstaat' mag ik er van uitgaan dat er nog niks van reparaties gebeurd zijn? :)
Waarom doe je het eigenlijk weg?
Hoe groot is de kite + bord? is moeilijk af te leiden van op de foto's he ;D


Ik ben op zoek naar een degelijke starterskit om te gaan kiten en later kitesurfen/buggyen/boarden
Ik kan het wel nog niet direct kopen (budget enzo), maar indien je even geduld hebt en er is nog geen ander bod in die tijd, dan is de kans heel groot dat ik hem koop.

Waar ging je kiten? Aan zee of ergens op een meer in de buurt?

Sry voor al deze vragen :p

Inderdaad er zijn geen enkele reperaties! Dus de kite is nooit of nooit beschadigt geweest.
Ik doe hem weg omdat ik nu veel teweinig tijd heb met mijn studies en wat er ook niet bepaald gaat op verbeteren omdat ik nog andere hobbies heb.

Het bord is 1.50 m lang en 45 cm breed maar hier kan ik mij zwaar in vergissen (aangezien ik nu op school zit en niet thuis kom vandaag)
De kite is 8.9m² groot het is een vrac dus je kan hem ombouwen van 2 lijner naar een 4 lijner!

Ik ging altijd kiten in Zeebrugge, of op vakantie in Spanje!

No problem voor al de vragen, als er nog zijn stel ze maar!

Groetjes

Ps als je wil kan je mij altijd toevoegen op msn, pm me dan maar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan