Berepoot
Legacy Member
Ik heb hier nog een litho van dark messiah of might and magic die €750 waard is.
Ik heb deze toen gewonnen hier op telenet met die wedstrijd voor de game.
De litho past hier niet in men interieur op men kamer en dus wil ik hem verkopen. wie doet me een mooi bod?
Ik zou er toch nog €500 voor willen. Vermits dit een echt collector's item is.
Onderaan staat er in potlood 3/5 dus ik denk dat dit het 3de schilderij is van de 5 van dark messiah of might and magic.
Hij is nog in perfecte staat hij zit nog steeds in het karton waarin hij geleverd is heb hem er enkel uitgehaald om hem is te bekijken en is er toen terug ingegaan.
foto's
Ik heb deze toen gewonnen hier op telenet met die wedstrijd voor de game.
De litho past hier niet in men interieur op men kamer en dus wil ik hem verkopen. wie doet me een mooi bod?
Ik zou er toch nog €500 voor willen. Vermits dit een echt collector's item is.
Onderaan staat er in potlood 3/5 dus ik denk dat dit het 3de schilderij is van de 5 van dark messiah of might and magic.
Hij is nog in perfecte staat hij zit nog steeds in het karton waarin hij geleverd is heb hem er enkel uitgehaald om hem is te bekijken en is er toen terug ingegaan.
foto's