Archief - Lot van diverse artikelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Diinosaurus

Legacy Member
Hallo,
bij het opruimen ben ik een aantal spullen tegen gekomen die niks meer voor me kunnen beteken,
aangezien het er zo veel zijn ga ik alles in 1 plaatsen!
indien u foto's wenst of meer uitleg van het product is dat altijd mogelijk!
de prijzen zijn vermeld bij het product maar bespreekbaar! indien otk, bied dan naar waarde a u b!
indien verzendkosten aan te pas komen zijn deze voor u, tenzij anders overeen gekomen!

het gaat om;
-Logitech G27
eventueel inclusief gran turismo 5 (ps3)
= €200

-PSP Slim&Lite Mayestic Silver
met 7 games (def jam fight for NY; the takeover, thrillville, midnight club 3; dub edition, fifa 08, smack down vs raw 2009, pro cycling 2010 tour de france, gran turismo)
inclusief geheugenkaart, oplader en usb-kabel (doos wss ook maar dan moet ik zoeken)
= €50 = of te ruil tegen ps vita

-Turtle Beach P11
in nieuwstaat & volledig!
wegens aankoop PS4 = onbruikbaar
= €35

-17inch laptoptas
= €20

-Logitech mk120
= €15

-2x Xilence 92mm computer fans
= €5

-traveler digitale HD camcorder
= otk

-traveler digitale camera
= otk

-megafoon
= €5

-Bandridge laptop oplader voor verschillende laptops (11 modellen)
= €25 = nieuw voor €44 in de winkel

-sony xperia U
= €80 = otk

-256MB mp3 speler
inclusief oortjes, cd en boekje in doos
= otk

-LG KS360
= otk

-NOKIA 5530 xpressmusic
= otk

-Sony Ericsson Z530i
= otk

-Sony Ericsson W380
= otk

-DIFRNCE portable speaker SP110
= €5

-nintendo gameboy advance sp SUPER MARIO versie
met 3 games (Most wanted, mario vs. donkey kong, crash & pyro vol. 3)
= otk

indien meer informatie gewenst of foto's of onderhandelingen,
laat u niet tegen houden om het hier of in pm te regelen!
sommige dingen staan ook te koop op andere sites!

alvast bedankt
mvg. Joachim

Diinosaurus

Legacy Member
Sentor zei:
Die portable speaker. Wat is dat voor iets?


http://www.pinterest.com/pin/450430400206146177/
is een portable speaker, op te laden via usb-kabel naar micro usb.
heeft een 3.5mm audio cable om gsm of dergelijke aan te hangen,
heeft een knop om uit te zetten, normaal volume of een niveau luider
en dan kunt ge er nog op duwen om de speaker uit te laten zetten en de dubbele hoogte te verkrijgen voor meer bass...
boekjes en doos incl.

Sanneke

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor de Sony u en van waar ben je (zie ik niet via tapatalk)

Diinosaurus

Legacy Member
Sanneke zei:
Hoeveel vraag je voor de Sony u en van waar ben je (zie ik niet via tapatalk)

Als ik er €80 voor krijg ben ik heel content! Ik woon in Genk!

Diinosaurus

Legacy Member
TDJ zei:
Is dat een beetje een stevig ding of eerder speelgoedachtig? Indien iets of wat stevig kom ik hem voor die €5 die je voorstelt afhalen.

Goh, ik kan u al zeggen dat dat geen top kwaliteit megafoon is. maar het is ook geen speelgoed... Ik weet natuurlijk niet wat uw bedoeling is maar hij doet wat een megafoon moet doen... Anders kom eens langs, dan kunt ge testen, eventueel wat van die €5 af doen of neemt ge hem niet mee... Hier thuis ligt het toch maar in de weg, als ik er iemand anders mee kan plezieren is het perfect!

Diinosaurus

Legacy Member
Sanneke zei:
Das teveel voor me en te ver. Toch bedankt

Wat is je budget? Opsturen is mogelijk!
Ik heb aan alle spullen hier niets meer dus voor elk schappelijk bod kan alles van iemand anders zijn...
Laat maar horen
Grtz

Diinosaurus

Legacy Member
Diinosaurus zei:
Hallo,
bij het opruimen ben ik een aantal spullen tegen gekomen die niks meer voor me kunnen beteken,
aangezien het er zo veel zijn ga ik alles in 1 plaatsen!
indien u foto's wenst of meer uitleg van het product is dat altijd mogelijk!
de prijzen zijn vermeld bij het product maar bespreekbaar! indien otk, bied dan naar waarde a u b!
indien verzendkosten aan te pas komen zijn deze voor u, tenzij anders overeen gekomen!

het gaat om;
-Logitech G27
met garantiebewijs die nog 1,5 jaar geldig is
eventueel inclusief gran turismo 5 (ps3)
= €200

-PSP Slim&Lite Mayestic Silver
met 7 games (def jam fight for NY; the takeover, thrillville, midnight club 3; dub edition, fifa 08, smack down vs raw 2009, pro cycling 2010 tour de france, gran turismo)
inclusief geheugenkaart, oplader en usb-kabel (doos wss ook maar dan moet ik zoeken)
= €50 = of te ruil tegen ps vita

-Turtle Beach P11
in nieuwstaat & volledig!
wegens aankoop PS4 = onbruikbaar
= €30

-17inch laptoptas
= €15

-Logitech mk120
= €15

-2x Xilence 92mm computer fans
= €5

-traveler digitale HD camcorder
= otk

-traveler digitale camera
= otk

-megafoon
= €5

-Bandridge laptop oplader voor verschillende laptops (11 modellen)
= €20 = nieuw voor €44 in de winkel

-sony xperia U
= €70 = otk

-256MB mp3 speler
inclusief oortjes, cd en boekje in doos
= otk

-LG KS360
= otk

-NOKIA 5530 xpressmusic
= otk

-Sony Ericsson Z530i
= otk

-Sony Ericsson W380
= otk

-DIFRNCE portable speaker SP110
= €5

-nintendo gameboy advance sp SUPER MARIO versie
met 3 games (Most wanted, mario vs. donkey kong, crash & pyro vol. 3)
= otk

indien meer informatie gewenst of foto's of onderhandelingen,
laat u niet tegen houden om het hier of in pm te regelen!
sommige dingen staan ook te koop op andere sites!

alvast bedankt
mvg. Joachim

Up
Prijzen opnieuw aangepast...

De lg ks360, nokia 5530, sony ericsson z530i en w380 inclusief dozen en toebehoren samen voor €25, in perfect werkende staat, de ene al meer gebruikssporen dan de andere maar zijn nog heel goed in werking!

Alles moet weg, doe een bod en dan bespreken we het!
Grtz

Diinosaurus

Legacy Member
UP TO DATE

-Logitech G27
eventueel inclusief gran turismo 5 (ps3)
= €175

-PSP Slim&Lite Mayestic Silver
met 7 games (def jam fight for NY; the takeover, thrillville, midnight club 3; dub edition, fifa 08, smack down vs raw 2009, pro cycling 2010 tour de france, gran turismo)
inclusief geheugenkaart, oplader en usb-kabel (doos wss ook maar dan moet ik zoeken)
= €50 = of te ruil tegen ps vita

-Turtle Beach P11
in nieuwstaat & volledig!
wegens aankoop PS4 = onbruikbaar
= €30

-17inch laptoptas
= €20

-Logitech mk120
= €15

-2x Xilence 92mm computer fans
= €5

-traveler digitale HD camcorder
= otk

-traveler digitale camera
= otk

-megafoon
= €5

-Bandridge laptop oplader voor verschillende laptops (11 modellen)
= €20 = nieuw voor €44 in de winkel

-sony xperia U
= €60 = otk

-256MB mp3 speler
inclusief oortjes, cd en boekje in doos
= otk

-LG KS360
-NOKIA 5530 xpressmusic
-Sony Ericsson Z530i
-Sony Ericsson W380
= €20

-DIFRNCE portable speaker SP110
= €5

-nintendo gameboy advance sp SUPER MARIO versie
met 3 games (Most wanted, mario vs. donkey kong, crash & pyro vol. 3)
= otk


grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan