Archief - Maglite Zaklamp ***Nieuw***

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
Tja deze ligt hier al een tijdje in zijn verpakking en wordt niet gebruikt dus dan maar wegdoen

meer info

eigen foto

batterijen niet meegeleverd

richtprijs : 25€ excl

Verkoopregels
  • Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper
  • Boden via PM worden genegeerd.
  • Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
  • Dit item is onmiddellijk beschikbaar.
  • Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators
  • Bieden exclusief verzending.
  • Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
  • Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

Cyclone

Legacy Member
mmm wel intresse maar 25€ is een beetje veel voor 2de hands :) kga de thread zeker opvolgen ;) bij deze free up :p

dendaak

Legacy Member
Even vermelden, ik heb net dezelfde zaklamp en ze is zo goed als NIET kapot te krijgen en moest ze kapot zijn, zijn ALTIJD vervangstukken te vinden in uw A.S adventure winkel. ZEER goede lampen, maar ik heb er al 1tje :)

Wover

Legacy Member
http://www.knivesandtools.com/nl/ct/maglite-d-cell.htm

Daar zie ik €72 staan, maar dat lijkt me wat veel, want vorig jaar heb ik nog zo'n 4D gewonnen op ibood.com, en ik zou het heel straf vinden moesten ze zo'n duur cadeau weggeven :p.

Maar zoals ook al gezegd, dit zijn superdegelijke zaklampen die ook heel ver schijnen. Je kan er in geval van nood zelfs een ongure medemens bewusteloos slaan (heb het wel nog niet geprobeerd :p).

edit: http://www.originelegeschenken.be/index.php?catno=15

€45 voor 3D

edit2: http://shop.claerbout.be/product.php?catno=99&articleno=1696&lang=NL

€30 voor 3D

dendaak

Legacy Member
Ik sliep ooit is en ene dee ambetant en ik wer zo pisset dak op zenne voet sloeg, (met die lamp) en hij had ne gekneusden teen :p (dit even off topic).

Parnakra

Legacy Member
Woverke zei:
http://www.knivesandtools.com/nl/ct/maglite-d-cell.htm

Daar zie ik €72 staan, maar dat lijkt me wat veel, want vorig jaar heb ik nog zo'n 4D gewonnen op ibood.com, en ik zou het heel straf vinden moesten ze zo'n duur cadeau weggeven :p.

Maar zoals ook al gezegd, dit zijn superdegelijke zaklampen die ook heel ver schijnen. Je kan er in geval van nood zelfs een ongure medemens bewusteloos slaan (heb het wel nog niet geprobeerd :p).

edit: http://www.originelegeschenken.be/index.php?catno=15

€45 voor 3D

edit2: http://shop.claerbout.be/product.php?catno=99&articleno=1696&lang=NL

€30 voor 3D
Nog een verduidelijking: die aan €72,- gebruikt LED-lampen, wat de prijs kan verklaren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan