L.E.D.
Legacy Member
Iep.
Ik verkoop mijn marder omdat de tijd me mankeerd om er nog mee te rijden.
Het is een 1/6 23CC wagen die rijdt op gewone benzine gemengd met 2takt olie.
Momenteel is er 1 mankement aan, namelijk de voorfusee is uitgesleten. Een setje van 2 fusees kost ongeveer 21 €. (foto met rode cirkel)
De kap is aan de kant van de benzinedop doorgescheurd, maar dit kan gemakkelijk geplakt worden met een ander stuk plastiek achter ofzo.
Wat krijg je :
De auto zonder zender of ontvanger, die verkoop ik aan iemand dat ik ken.
De kap.
De monstertruck banden die erop staan. Nog niet zo lang geleden hier opt forum gekocht voor 80€
De oude originele banden, zijn wel al redelijk versleten maar om op een parking ofzo te gaaan racen kan je ze nog wel gebruiken.
3 paar (op de foto staat maar 2 paar) slicks van een onroad wagen. Deze kan je ook monteren om op parking te gaan rijden.
Nog een set tandwielen om meer snelheid ipv trekvermogen te hebben.
Servos zijn gemonteerd, nog niet zo lang geleden de gasservo (was doorgebrand) vervangen voor andere twv 65 euro.
Spoiler (witte flexibele)
Batterij
Bus met naft dat ik nog heb, denk een litertje ofzo.
Nog 2 reserve uitlaten die meer power geven voor onroad.
Wat heb je nog nodig om te rijden :
Fusee veranderen
zender
ontvanger
Ik had er graag nog 200€ van gehad. Vermits de kosten die ik onlangs gedaan heb al 145 € waren is dit zeker niet overdreven.
Eventueel voor een extra 40€ een ongespoten doorzichtige lexaan kap.
Voor iemand die kennis wil maken met deze hobby is dit een kans. Nieuwprijs van zo ene auto (zonder extras en standaard plastiek) komt ergens tegen de 700 €
Ik woon te Wommelgem, indien niet te ver wil ik wel leveren aan kleine meerprijs.
Grtz
fotos :
http://led.boozze.be/fotos/marder/
Kheb hem niet gekuisd na de laatste keer te gaan rijden, dus hij is redelijk vuil
Ik verkoop mijn marder omdat de tijd me mankeerd om er nog mee te rijden.
Het is een 1/6 23CC wagen die rijdt op gewone benzine gemengd met 2takt olie.
Momenteel is er 1 mankement aan, namelijk de voorfusee is uitgesleten. Een setje van 2 fusees kost ongeveer 21 €. (foto met rode cirkel)
De kap is aan de kant van de benzinedop doorgescheurd, maar dit kan gemakkelijk geplakt worden met een ander stuk plastiek achter ofzo.
Wat krijg je :
De auto zonder zender of ontvanger, die verkoop ik aan iemand dat ik ken.
De kap.
De monstertruck banden die erop staan. Nog niet zo lang geleden hier opt forum gekocht voor 80€
De oude originele banden, zijn wel al redelijk versleten maar om op een parking ofzo te gaaan racen kan je ze nog wel gebruiken.
3 paar (op de foto staat maar 2 paar) slicks van een onroad wagen. Deze kan je ook monteren om op parking te gaan rijden.
Nog een set tandwielen om meer snelheid ipv trekvermogen te hebben.
Servos zijn gemonteerd, nog niet zo lang geleden de gasservo (was doorgebrand) vervangen voor andere twv 65 euro.
Spoiler (witte flexibele)
Batterij
Bus met naft dat ik nog heb, denk een litertje ofzo.
Nog 2 reserve uitlaten die meer power geven voor onroad.
Wat heb je nog nodig om te rijden :
Fusee veranderen
zender
ontvanger
Ik had er graag nog 200€ van gehad. Vermits de kosten die ik onlangs gedaan heb al 145 € waren is dit zeker niet overdreven.
Eventueel voor een extra 40€ een ongespoten doorzichtige lexaan kap.
Voor iemand die kennis wil maken met deze hobby is dit een kans. Nieuwprijs van zo ene auto (zonder extras en standaard plastiek) komt ergens tegen de 700 €
Ik woon te Wommelgem, indien niet te ver wil ik wel leveren aan kleine meerprijs.
Grtz
fotos :
http://led.boozze.be/fotos/marder/
Kheb hem niet gekuisd na de laatste keer te gaan rijden, dus hij is redelijk vuil

.