Archief - MARDER : RC wagen op benzine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L.E.D.

Legacy Member
Iep.

Ik verkoop mijn marder omdat de tijd me mankeerd om er nog mee te rijden.

Het is een 1/6 23CC wagen die rijdt op gewone benzine gemengd met 2takt olie.
Momenteel is er 1 mankement aan, namelijk de voorfusee is uitgesleten. Een setje van 2 fusees kost ongeveer 21 €. (foto met rode cirkel)
De kap is aan de kant van de benzinedop doorgescheurd, maar dit kan gemakkelijk geplakt worden met een ander stuk plastiek achter ofzo.

Wat krijg je :

De auto zonder zender of ontvanger, die verkoop ik aan iemand dat ik ken.
De kap.
De monstertruck banden die erop staan. Nog niet zo lang geleden hier opt forum gekocht voor 80€
De oude originele banden, zijn wel al redelijk versleten maar om op een parking ofzo te gaaan racen kan je ze nog wel gebruiken.
3 paar (op de foto staat maar 2 paar) slicks van een onroad wagen. Deze kan je ook monteren om op parking te gaan rijden.
Nog een set tandwielen om meer snelheid ipv trekvermogen te hebben.
Servos zijn gemonteerd, nog niet zo lang geleden de gasservo (was doorgebrand) vervangen voor andere twv 65 euro.
Spoiler (witte flexibele)
Batterij
Bus met naft dat ik nog heb, denk een litertje ofzo.
Nog 2 reserve uitlaten die meer power geven voor onroad.

Wat heb je nog nodig om te rijden :

Fusee veranderen
zender
ontvanger

Ik had er graag nog 200€ van gehad. Vermits de kosten die ik onlangs gedaan heb al 145 € waren is dit zeker niet overdreven.

Eventueel voor een extra 40€ een ongespoten doorzichtige lexaan kap.

Voor iemand die kennis wil maken met deze hobby is dit een kans. Nieuwprijs van zo ene auto (zonder extras en standaard plastiek) komt ergens tegen de 700 €

Ik woon te Wommelgem, indien niet te ver wil ik wel leveren aan kleine meerprijs.

Grtz

fotos :

http://led.boozze.be/fotos/marder/
Kheb hem niet gekuisd na de laatste keer te gaan rijden, dus hij is redelijk vuil :p

L.E.D.

Legacy Member
Up

bod op kapaza van 120€ zonder monstertruck banden.
En ik overweeg het.

L.E.D.

Legacy Member
Hangt vand e vertanding/banden/uitlaat af.

Deze zal iets van een 50 rijden zoals hij is.
Met de andere vertanding banden en uitlaat mss 65

Wat zeker snel genoeg is als je offroad aan het rijden bent.
op youtube staan filmpjes genoeg van dit type auto.

L.E.D.

Legacy Member
Normaal wordt hij vanavond afgehaald en dus verkocht.

Indien ik nik smeer post vandaag mag deze gesloten worden

keeperke126

Legacy Member
Mocht hij niet verkocht zijn, laat je me dan iets weten?

L.E.D.

Legacy Member
ja cava. Maar er zijn ondertussen ongeveer 5 wachtende voor u :p

keeperke126

Legacy Member
Oké, geen probleem :p . Ik ben zelf al voorzien zoals je wellicht weet, maar is altijd leuk om er 1 bij te hebben en wat op te knappen ;) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan