Them@trix
Legacy Member
Dat begint hier thuis serieus vol te staan en daarom hou ik een megasale of kameropruiming.
Ik ga hier niet zetten wat er te koop staat, ik verwijs u naar een webpagina die ik gemaakt heb om het mijzelf gemakkelijker te maken.
MEGASALE
Er zijn geen richtprijzen of vaste prijzen! Er mag op alles geboden worden!
Maar hou het een beetje serieus, je moet bijvoorbeeld niet afkomen met een bod op een gamecube van 5€, als je weet wat ik bedoel.
Dit staat op verschillende fora.
Nog een paar afspraken:
- voor vragen en biedingen kun je mailen, pm'en of gewoon hier posten.
- als u van Gent bent kan ik soms dingen zelf komen brengen, dit is wel uitzonderlijk.
- opsturen doe ik momenteel niet, het is komen halen of zoals hierboven vermeld, leveren.
- de verkoop is voor een onbepaalde duur.
Ik zou zeggen, happy bidding.
Ik ga hier niet zetten wat er te koop staat, ik verwijs u naar een webpagina die ik gemaakt heb om het mijzelf gemakkelijker te maken.
MEGASALE
Er zijn geen richtprijzen of vaste prijzen! Er mag op alles geboden worden!
Maar hou het een beetje serieus, je moet bijvoorbeeld niet afkomen met een bod op een gamecube van 5€, als je weet wat ik bedoel.
Dit staat op verschillende fora.
Nog een paar afspraken:
- voor vragen en biedingen kun je mailen, pm'en of gewoon hier posten.
- als u van Gent bent kan ik soms dingen zelf komen brengen, dit is wel uitzonderlijk.
- opsturen doe ik momenteel niet, het is komen halen of zoals hierboven vermeld, leveren.
- de verkoop is voor een onbepaalde duur.
Ik zou zeggen, happy bidding.