gamerxpride
Legacy Member
Met hele goede winterbanden van Pirelli, maat 225/60/16.
Steek 5x112. Uiteraard 4 stuks.
Vraagprijs 300 euro.
Bieden vanaf 250 euro.
Afhalen in Antwerpen Valaar.
http://i59.tinypic.com/2m2ywyv.jpg
http://i57.tinypic.com/34o4m0p.jpg
http://i58.tinypic.com/20gl3du.jpg
Steek 5x112. Uiteraard 4 stuks.
Vraagprijs 300 euro.
Bieden vanaf 250 euro.
Afhalen in Antwerpen Valaar.
http://i59.tinypic.com/2m2ywyv.jpg
http://i57.tinypic.com/34o4m0p.jpg
http://i58.tinypic.com/20gl3du.jpg