freeq7322
Legacy Member
Hallo Iedereen!
Zaterdag verhuis ik naar t buitenland,daarom dus verkoop ik een paar spullen die ik niet meer nodig heb.
Hier heb ik een MIDI-USB Keyboard die 2 of 3 keer gebruikt was. (Zoals nieuw)
https://imageshack.com/i/ne1zkgj
Prijs 60 euro of een GOED BOD !!
Afhalen mogelijk in Wilrijk of Antwerpen tot en met vrijdag.
Verzending via de post.
Ik sluit af op donderdag om 13 uur.
Zaterdag verhuis ik naar t buitenland,daarom dus verkoop ik een paar spullen die ik niet meer nodig heb.
Hier heb ik een MIDI-USB Keyboard die 2 of 3 keer gebruikt was. (Zoals nieuw)
https://imageshack.com/i/ne1zkgj
Prijs 60 euro of een GOED BOD !!
Afhalen mogelijk in Wilrijk of Antwerpen tot en met vrijdag.
Verzending via de post.
Ik sluit af op donderdag om 13 uur.