Archief - Mobiele Airco Lakes KYD-25/Xc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
Mag wegens toch geen gebruik (was iets te onpraktisch om telkens mee de trap op en af te sleuren )

Mobiele Airco Lakes KYD-25/Xc
Verplaatsbare airco met afstandsbediening + flexibel van 1.9 meter
+ een isolatieplaat die in een standaardvenster past en waar een gat in zit zodat deze ook met bv een vliegenraam in gebruikt kan worden!
Koelvermogen: 9000BTU/h (2500Watt)
Verwarmingvermogen: 6000BTU/h (1700Watt)
Ontvochtigingsvermogen: 21,6 liter/dag
Verbruik koeling: 1130 Watt
Verbruik verwarming: 1700 Wat

1_1_5012491.jpg


Prijs : 50 euro
Af te halen in Booischot, levering eventueel mogelijk mits vergoeding.

longpatje

Legacy Member
up1, komaan mensen, de zomer komt eraan :-)

Kan ook geruild worden tegen smartphone bv acer z, e, ..., huawei y930, .... al dan niet met opleg van deze of gene kant.
Kan ook geruild worden tegen romans
Kan ook geruild worden tegen media player, soundbar (opleg....)

Kangoo

Legacy Member
Interesse in een oude Popcorn A110 met ingebouwde HD (500 gig) + wifi dongle?

Matselot

Legacy Member
Ruilen met de eerste xtreamer sidewinder?. Is een mediaplayer waar je via usb of netwerk uw harde schijf aanhangt. Ook mogelijkheid om schijf intern te monteren. Doos en afstandsbedienig nog aanwezig. Je krijgt er ook nog hdmi kabel bij :-)

longpatje

Legacy Member
Kangoo zei:
Interesse in een oude Popcorn A110 met ingebouwde HD (500 gig) + wifi dongle?

Heb reeds een popcorn A110, toch bedankt

Matselot zei:
Ruilen met de eerste xtreamer sidewinder?. Is een mediaplayer waar je via usb of netwerk uw harde schijf aanhangt. Ook mogelijkheid om schijf intern te monteren. Doos en afstandsbedienig nog aanwezig. Je krijgt er ook nog hdmi kabel bij :-)

Denk niet dat deze een verbetering is ten opzichte van m'n popcornding

gert1971 zei:
€40 afgehaald

genoteerd, afsluiting morgen om 20.38 hr (48 hr na je bod)

vanrumst zei:
moet je soms in de buurt van Lokeren zijn?

Sorry, die kanten kom ik zelden uit

gert1971

Legacy Member
ok; ik hoor het wel van je (ben van werchter dus uit de buurt :) )

longpatje

Legacy Member
prima, zoals gezegd afsluiting morgen 20.38 ofwel bij direct bod van 50 euro natuurlijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan