Archief - Mooie volière, duna en accessoires (TK en gratis!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alola

Legacy Member
*Ferplast Aria volière
Binnenmaat: 64 x 54,5 x 161,5 cm (d x b x h)
Buitenmaat: 79 x 67,6 x 161,5 cm (d x b x h)
Met 1 zo'n zitstok als op deze foto:
Deze volière is echt ideaal voor knaagdieren (ratten, fretten...), maar uiteraard ook voor vogels. Ze is nauwelijks gebruikt geweest (helemaal geen gebruikssporen op te zien) en het bedrag gaat volledig naar een opvang (de Roll, Rattenopvang Lage Landen).

Prijs: deze volière kost nieuw 180 euro, hier slechts 80 euro!

*Accessoires te koop/te geef:
-3 rechte en 2 kromme buizen van Ferplast met 2 kettinkjes per buis = 2,5 euro per stuk (nieuw 5,50; ze zijn in nieuwstaat)
-1 klimtouw (35 cm) = 1 euro
-gratis bij de volière: een houten trap, een metalen hangmandje en een minifangst (Ikea)
-gratis af te halen: een hamsterhuisje (groen met geel dakje) en twee korte rode buizen, een L en een T, enkel voor kleine knaagdieren.

*Blauwe duna
Het is er zo-eentje, afmetingen: 55 x 39 x 27 cm
De duna is gebruikt geweest, maar is in een prima staat!

Prijs: 10 euro (opbrengst voor de ROLL) (nieuwprijs 19 euro)



Liefst af te halen in Antwerpen; de accessoires of duna kan ik eventueel ook meenemen, ik ga regelmatig met de trein richting Menen en stop dan in stations Sint-Niklaas, Lokeren, Gent en Kortrijk.

Alola

Legacy Member
De volière is gereserveerd en wordt dus normaal gezien dinsdag opgehaald. De rest is er nog altijd... Niemand?

Alola

Legacy Member
Ik heb nog 3 rechte buizen van Ferplast en een typische Ferplastverdieping (http://www.fretten.nl/b_130.jpg) liggen; deze mogen allemaal weg aan een klein prijsje...
Ook de duna is er nog en het hamsterhuisje en de twee korte buizen mogen nog altijd gratis weg!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Foto van het hamsterhuisje? :)
Misschien interesse in de duna.

Waar in antwerpen af te halen? Aangezien ge ondertussen al verhuisd zijt :)

Alola

Legacy Member
hey, ik verhuis pas de 30ste (naar italiëlei) - dus ervoor nog lange lozanastraat, of als je dichter woont bij italiëlei is dat ook goed.
stuur je even je e-mailadres per pm of zo? heb een foto van duna + huisje en buizen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan