Archief - Motorkledij te koop Medium Richa, Shark, Sidi &Macna

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chriskepoe

Legacy Member
Beste,

Motor verkocht wegens rugklachten.
Kledij bijgehouden just in case er toch op korte termijn een nieuwe motor zou komen.
Wegens het kopen & renoveren van een huis zal dit even aan de kant moeten gaan en persoonlijk vind ik het dan jammer dat dit materiaal er maar ligt te liggen of hangt te hangen. :)
Ideaal voor de zomer te starten met je nieuwe motor of je oude kledij eens te vervangen!

Bij deze zet ik mijn motorvesten te koop, om en bij de 10x gedragen, Quasi nieuwstaat.
Het gaat over DEZE vest.
Alle bescherming aanwezig inclusief rugbeschermer.
Maat in de kraag is:
UK 42
D 52
in 2012 iets meer als 400€ betaald op de boomsesteenweg te Wilrijk
Bieden vanaf 200



Kunststofvest Richa, zelfde maat als vorige, geen schrammetje aan.
Ik vind niet meteen een foto terug maar deze lijkt sterk op DEZE vest, buiten dat hij volledig in het zwart is, foto's volgen onderaan
Alle bescherming aanwezig inclusief rugbeschermer.
Prijs van deze vest was rond de 250€
Bieden vanaf 150€



Shark Helm S900 Mat zwart eveneens quasi nieuwstaat
Ik vind enkel de maat niet meteen terug in de helm, ik dacht dat deze ook een medium was.
Deze sowieso best passen voor je hem aankoopt.
Aankoopprijs was rond de 200€
Bieden vanaf 100€



Sidi Stivoli fusion boots VERKOCHT
Maat 43
SIDI Stivoli Fusion
Boots waren 150€
bieden vanaf 75€



Macna motorbroek
maat M
Lijkt sterk op DEZE broek.
mijn normale maat in broeken is 30W - 32L
prijs was 150€
bieden vanaf 60€



mijn kledingsmaat in alles is medium.

Prijs enkel en alleen bij aankoop volledig pakket: 490€ anders pas vanaf de minimumprijzen.

FOTO'S: https://www.dropbox.com/sh/7a4f5sn5i4ewpol/AADCiogvkfKKXMXVYtm9HE4Ba

Passen is mogelijk te Merksem.

Enkel afhalen voor discussies over sizes te vermijden. :)

pnobels

Legacy Member
Hoe is de toestand van die Sidi's? Op de foto zien ze er van buiten nog zo goed als nieuw uit? Wat is de status binnenkant? Is dat trouwens 'bubbleweave' aan de binnenkant?

Chriskepoe

Legacy Member
pnobels zei:
Hoe is de toestand van die Sidi's? Op de foto zien ze er van buiten nog zo goed als nieuw uit? Wat is de status binnenkant? Is dat trouwens 'bubbleweave' aan de binnenkant?

Ik heb ze 1x gedragen, ik heb ook flexibele hoge schoene van richa die ik vooral droeg. :)
binnenkant ziet er eveneens super uit. Bubbleweave? geen idee, de link staat erbij, daar staat denk ik alle info ook bij.
innerlijke en uiterlijke enkelbeschermers
Polyurethaan voor
Wervels sistem terug
Versterkte hiel en teen
shift pad
Verwisselbare sliders
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan