Rocknsad
Legacy Member
Bij deze mijn 2de nespresso toestel te koop. Heb mij enkele maanden geleden een kleiner toestel aangeschaft...
toestel is wel van 2010 dus geen garantie meer. Is volledig functioneel en altijd hygiënisch mee om gegaan. Is deze maand nog volledig ontkalkt.
wel enkele gebruiksporen ( kleine oppervlakkige krasjes ) maar niets dat de werking kan schaden. Int algemeen propere 2dehands staat... melkschuimer ook nog 100% in orde
geen doos of handleiding ( vind je wel online )
Toestel is rood
gratis enkele kopie-cups erbij omdat je die in de nieuwe toestellen toch niet kan gebruiken.
Voor de liefhebber van goeie koffie een degelijk toestel
( foto's vanavond )
Startprijs 25 , meeneem 50
kan verstuurd worden via post of kiala
toestel is wel van 2010 dus geen garantie meer. Is volledig functioneel en altijd hygiënisch mee om gegaan. Is deze maand nog volledig ontkalkt.
wel enkele gebruiksporen ( kleine oppervlakkige krasjes ) maar niets dat de werking kan schaden. Int algemeen propere 2dehands staat... melkschuimer ook nog 100% in orde
geen doos of handleiding ( vind je wel online )
Toestel is rood
gratis enkele kopie-cups erbij omdat je die in de nieuwe toestellen toch niet kan gebruiken. Voor de liefhebber van goeie koffie een degelijk toestel
( foto's vanavond )
Startprijs 25 , meeneem 50
kan verstuurd worden via post of kiala