pieta
Legacy Member
hallo
ik verkoop dus een nespresso magimix m250 machine.
-nog nooit gebruikt
-doos wel al opengeweest
-zitten 4 koppen + schotels in
-het is de gele uitvoering(http://www.priceminister.com/offer/buy/3088911/MAGIMIX-NESPRESSO-M250-JAUNE-Petit-dejeuner.html)
liefst met afhalen, omdat da ook redelijk wat weegt...
ben zelf van munsterbilzen maar tot hasselt/genk komen is geen probleem.
ik heb wat rond zitten kijken voor prijzen en ik zie er redelijk wat verschil in, op de site zelf van nespresso; voor belgie staat:
http://www.nespresso.com/precom/sima/fiche__NESPRESSO_MAGIMIX_M250__M_D250_753_1_be_be.html
400 euro
maar de site via frankrijk; http://www.nespresso.com/precom/sima/fiche__NESPRESSO_MAGIMIX_M250__M_D250_753_1_fr_fr.html
250 euro.
dus kijk zelf een beetje wat ge wilt bieden maar ga ook niet te laag aangezien het eigelijk een nieuw toestel is!
mvg pieta
ik verkoop dus een nespresso magimix m250 machine.
-nog nooit gebruikt
-doos wel al opengeweest
-zitten 4 koppen + schotels in
-het is de gele uitvoering(http://www.priceminister.com/offer/buy/3088911/MAGIMIX-NESPRESSO-M250-JAUNE-Petit-dejeuner.html)
liefst met afhalen, omdat da ook redelijk wat weegt...
ben zelf van munsterbilzen maar tot hasselt/genk komen is geen probleem.
ik heb wat rond zitten kijken voor prijzen en ik zie er redelijk wat verschil in, op de site zelf van nespresso; voor belgie staat:
http://www.nespresso.com/precom/sima/fiche__NESPRESSO_MAGIMIX_M250__M_D250_753_1_be_be.html
400 euro
maar de site via frankrijk; http://www.nespresso.com/precom/sima/fiche__NESPRESSO_MAGIMIX_M250__M_D250_753_1_fr_fr.html
250 euro.
dus kijk zelf een beetje wat ge wilt bieden maar ga ook niet te laag aangezien het eigelijk een nieuw toestel is!
mvg pieta