Archief - Nieuwe Lederen Schoenen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
Heb hier een paar schoenen staan dat ik te klein gekocht heb paar weken geleden, kan ze niet terugdoen omdat ik ze op verlof heb gekocht.

Schoenen zijn maat 43 MAAR ik heb zelf normaal een 45 in lacoste enzo... Dus pak dat ze vergelijkbaar zijn met ene 44. Want zijn juist te klein, daarmee dat ik toch geprobeerd had...

Heb ze €79 betaald maar mag weg vanaf €40. Passen kan altijd!

Je mag ook iets te ruil voorstellen!

Paar foto's:
Foto 1
Foto 2

Ronnie86

Legacy Member
merk? of een linkske waar ze aan nieuwprijs staan?

kheb eventueel mss wel iets te ruil :)

(heb zelf ne 44 en heb hier schoenen liggen die maat 45 zijn...en die zijn mij dus te groot )

Ronnie86

Legacy Member
zou ik de gok wagen want kheb zelf ne 44 :s
kweenie of ze mij gaan passen

heb dus eventueel schoenen te ruil die nog ni gedragen zijn wegen te groot.
heb fotos en zal ze sebiet met een edit online zette. je laat maar iets weten dan
schoenen zijn italiaans.

Th0masSss

Legacy Member
Heb al andere schoenen, dus daar ben ik op het moment niets mee :(. Tis vrij nipt bij mij, maar vind vervelend als ik vanvoor raak. Heb in al mijn schoenen ene 45 behalve dus in deze :)

Ronnie86

Legacy Member
bwa ge kunt toch meer als 1 paar hebbe :p

ze kopen zie ik ni echt zitte aangezien ik ni weet of ze mij wel gaan passen, en om daar dan geld aan te geven is wa onozel.

voor de ruil sta ik ALTIJD open aangezien da niks veranderd voor mij
of ze passen en ben ik tevreden of ze passen ni en dan is er no harm done want die 2 paar dat ik hier heb zijn toch te groot en kannek dus ook ni dragen.

ma bon als ge ze ni kwijt geraakt willek dus altijd wel ruilen met 1 van deze:

schoen 1

schoen 2

schoendoos (beide paar dus vant zelfde)

mss zijn ze uw stijl ni maar ik kan ze maar aanbieden he ;)

*pm moest ik et uit oog verliezen

Ruben182

Legacy Member
Heb eventueel ook wel interesse want mijn nieuwe schoenen zijn al kapot..
Heb ze nog maar anderhalve maand geleden gekocht in de brantano. Zou eigenlijk moeten gaan reclameren.

Maar vind het een beetje lastig om schoenen online te kopen aangezien ik ze toch graag zou willen passen. Maar ik zal morgen nog eens in de winkel gaan zien en dan laat ik nog wel iets weten.

Th0masSss

Legacy Member
Ruben182 zei:
Heb eventueel ook wel interesse want mijn nieuwe schoenen zijn al kapot..
Heb ze nog maar anderhalve maand geleden gekocht in de brantano. Zou eigenlijk moeten gaan reclameren.

Maar vind het een beetje lastig om schoenen online te kopen aangezien ik ze toch graag zou willen passen. Maar ik zal morgen nog eens in de winkel gaan zien en dan laat ik nog wel iets weten.

Ge krijgt dan ook een mooie korting e :), 50%

Th0masSss

Legacy Member
@Ronnie, heb al zwarte. Toch bedankt ;)


Vandaag toevallig in genk langs de texto gekomen, (shopping 1). Hier kan je perfect passen.

mega_stihl

Legacy Member
zijn precies wel propere galoshen. Heb misschien wel interesse, maar helaas... de afstand ...

Th0masSss

Legacy Member
mega_stihl zei:
zijn precies wel propere galoshen. Heb misschien wel interesse, maar helaas... de afstand ...

Je kan eens zien als je een texco bij jou in de buurt hebt om eens te passen, maar als je normaal een 44 hebt gaat dit lukken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan