Crovax
Legacy Member
Ik verkoop dus een pocketbike. Ik heb deze gisteren gewonnen .
Hij is nog nooit gebruikt geweest,maar ik ga deze straks is even testen.
Min bod 125€
Af te halen te leuven.
fotokes
http://users.telenet.be/VultureS/28052007(001).jpg
http://users.telenet.be/VultureS/28052007(002).jpg
http://users.telenet.be/VultureS/28052007(003).jpg
http://users.telenet.be/VultureS/28052007.jpg
Hij is nog nooit gebruikt geweest,maar ik ga deze straks is even testen.
Min bod 125€
Af te halen te leuven.
fotokes
http://users.telenet.be/VultureS/28052007(001).jpg
http://users.telenet.be/VultureS/28052007(002).jpg
http://users.telenet.be/VultureS/28052007(003).jpg
http://users.telenet.be/VultureS/28052007.jpg