Archief - Nike Air Max 1 Essential “Navy” maat 43-44

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vandalize_

Legacy Member
Deze ooit eens gekocht in een impulsieve bui.
Deze hebben letterlijk ( ja moeilijk te geloven ) nog maar 2 keer de straatstenen gezien & dat voor 100 meter elk ( vond ze letterlijk té mooi om te stappen :unsure: )
Deze verkeren dus nog in TOPconditie.
Deze hebben mij 135 euro gekocht.

Dus een prijs van 110 euro lijkt mij zeer redelijk.
xpa5ie.jpg


Foto's zijn mogelijk indien intresse.

TheGhostOutside

Legacy Member
Welke maat staat er juist in de schoenen? Indien het 44 is breng ik een bod uit van 75 euro.

Vandalize_

Legacy Member
TheGhostOutside zei:
Welke maat staat er juist in de schoenen? Indien het 44 is breng ik een bod uit van 75 euro.
Zijn 44's, maar niet genoteerd.

Vanaf 100 kunnen we overhandelen, lager zeker niet.

TheGhostOutside

Legacy Member
Ik wil nog wel iets hoger gaan maar 100 euro wil ik er niet voor geven. Laat maar iets weten als je ze toch nog goedkoper weg doet ;)

Vandalize_ zei:
Zijn 44's, maar niet genoteerd.

Vanaf 100 kunnen we overhandelen, lager zeker niet.

Riktisj

Legacy Member
90€ excl, woon niet zo gek ver van je. Moest ze wel eerst is passen want ik heb 43 in normale schoenen.
Past het goed dan koop ik ze!

d-zilla

Legacy Member
Mag ik vragen waar je ze gekocht/besteld heb?
Zoek al een tijdje naar dat kleur, maar niet meer te vinden precies.
Uw maat is helaas te groot voor mij.
(wou eigenlijk een PM sturen maar uw inbox zit vol)

Vandalize_

Legacy Member
ariane zei:
90€ inc

Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met Tapatalk
Niet genoteerd

Riktisj zei:
90€ excl, woon niet zo gek ver van je. Moest ze wel eerst is passen want ik heb 43 in normale schoenen.
Past het goed dan koop ik ze!
Ik heb ook een 43 in normale schoenen ( airmaxen koop je zowiezo al een maatje groter hebben ze mij verteld )
Maar niet genoteerd, voor 100 afgehaald hebben we een deal.

d-zilla zei:
Mag ik vragen waar je ze gekocht/besteld heb?
Zoek al een tijdje naar dat kleur, maar niet meer te vinden precies.
Uw maat is helaas te groot voor mij.
(wou eigenlijk een PM sturen maar uw inbox zit vol)
Ik heb deze op sneakerbaas.nl gekocht nadat ze voordurig out of stock waren.
Nu lijken ze zelfs nietmeer op de site te staan :/ ( zelfs de zwarten en rode nietmeer )

Als je je ze trouwens op foto al mooi vind, wacht maar tot in het echt :love:
Maar ik wens je wel geluk om deze te vinden in jouw maat, ik ken namelijk de problemen met airmaxen en hun ' exclusiviteit'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan