Archief - Nudie slim jim japan dry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chiq

Legacy Member
Splinternieuwe nudie, weg wegens te klein en te laat om om te ruilen.

Nieuwprijs was 129 euro, aankoopbon aanwezig.

Maat 31/32

had er graag nog een 70 euro voor gehad.
front:
http://www.denimbaronline.com/assets/items/large/21F921F265.JPG
back:
http://www.denimbaronline.com/assets/items/large/03FCE07EB9.JPG

Nudie Slim Jim Dry Japan


Slim Jim – Slim through thigh, slightly low rise, and straight leg. One of Nudies’ great slim fitting jeans. Nudie suggest wearing them “low on hips or super tight”. These are intended for those with a slimmer build or those who like ‘em tight. If you happen to be both, check out the Super Slim Kim or Tight Long Johns as well. Goes together with canvas shoes or slip-ons like milk goes with cookies.

Gromme

Legacy Member
Ik zou willen bieden. Heb je de precies afmetingen alsook echte foto's?
Vanwaar ben je? Dit best ook naast je Avatar zetten!

Chiq

Legacy Member
ik zie dat je van merksem bent, ik heb wel een broer die op kot in Antwerpen zit.

Wat bedoel je met afmetingen? is nogal moeilijk zo te weten of hij past, ieder model is anders he

Muska

Legacy Member
Heb ook wel interesse en zou ook graag afmetingen weten.

Lengte van de pijp en de breedte van de broek zou handig zijn :)

Chiq

Legacy Member
lengte van 'mik' tot onderkant pijp: +- 82 cm
lengte van onderkant pijp (plat): +-20 cm
lengte pijp boven tot onder: +- 108 cm
lengte links rechts: +- 43 cm

is wel een slim model, dus kan iets verschillen met rechte broeken/bootcuts

SLAB

Legacy Member
heel toffe jeans; heb zelf ook dit model

en misschien weten jullie dit wel maar indien niet; bij dry jeans is het de bedoeling om de jeans zo lang mogelijk te dragen zonder te wassen ; liefst minstens maand of twee, drie. Hierdoor slijt de jeans af en zal er zich een unieke, gepersonaliseerde jeans tot stand komen.

longpatje

Legacy Member
SLAB zei:
heel toffe jeans; heb zelf ook dit model

en misschien weten jullie dit wel maar indien niet; bij dry jeans is het de bedoeling om de jeans zo lang mogelijk te dragen zonder te wassen ; liefst minstens maand of twee, drie. Hierdoor slijt de jeans af en zal er zich een unieke, gepersonaliseerde jeans tot stand komen.


aha, dan zal ie lekker ruiken, dat is dan idd een 'unieke, gepersonaliseerde jeans' ja, en dat is dan nog een understatement :lol:

Chiq

Legacy Member
thx idd SLAB, klopt idd perfect

@longpatje; als ge wa uitziet wa ge er mee doet (ge moet er nu geen stallen mee gaan kuisen) en op tijd verlucht valt da goed mee ze, je kan ze ook altijd eens laten droogkuisen, dan kan je zonder problemen het proces voortzetten.

er zijn zelfs mensen die langer dan een jaar zo'n broek aandoen zonder te wassen :)

smile and die

Legacy Member
@SLAB tegenwoordig zijn er zo'n broeken al te koop zonder dat je ze dus eerst 6 maanden moet dragen om ze er zo uit te laten zien, toch veel handiger? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan