Archief - Opruiming bordspellenkast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PapaVelle

Legacy Member
Wegens plaatsgebrek (en bijhorende spanningen met de wederhelft) doe ik een aantal bordspellen van de hand. Alles is in uitstekende staat, en naar mijn weten compleet. Spellen zijn steeds met de grootste zorg behandeld geweest.

Bij voorkeur afhalen (regio Ninove) wegens de grootte van sommige dozen; versturen eventueel mogelijk mits betaling verzendkosten.

Alle spellen worden ook op andere fora aangeboden.

- Railroad Tycoon (http://www.boardgamegeek.com/boardgame/17133/railways-of-the-world) - eerste versie van dit leuke treinspel - 40 € - verkocht aan Mr.vincieboy

- Shogun (http://www.boardgamegeek.com/boardgame/20551/shogun) - strategisch spel, taalonafhankelijk - 35 € - verkocht aan Mr.vincieboy

- Villa Paletti (http://www.boardgamegeek.com/boardgame/2596/villa-paletti) - leuk behendigheidsspel - 12 €

- Archipelago + solo uitbreiding (http://www.boardgamegeek.com/boardgame/105551/archipelago) - zelf nog niet gespeeld wegens tijdsgebrek, ziet er wel interessant uit - 35 € - verkocht aan Mr.vincieboy

- Notre Dame (Notre Dame | Board Game | BoardGameGeek) - area control spel, modulair voor verschillend aantal spelers - 15 € - Verkocht op Bordspelmania.eu

- The Princes of Florence (The Princes of Florence | Board Game | BoardGameGeek) - eerste versie van deze klassieker - 10 € - Verkocht op Bordspelmania.eu

zamx

Legacy Member
Ben wel geïnteresseerd in Shogun. Zou je er een paar foto's van kunnen tonen?

PapaVelle

Legacy Member
zamx zei:
Ben wel geïnteresseerd in Shogun. Zou je er een paar foto's van kunnen tonen?

Op de link naar het spel zie je meer dan genoeg foto's. Mijn versie heb ik nieuw gekocht, en er is een 4-tal keer mee gespeeld geweest (ruime verzameling, dus we spelen niet dikwijls hetzelfde spel). Spel is nagenoeg in nieuwstaat (ben nogal een freak volgens sommige van mijn vrienden) en compleet. Indien echt nodig kan ik er foto's van maken, maar de versie op de link is de versie die ik in mijn bezit heb. Het is de versie met de spelregels in verschillende talen (NL, FR, ENG, DE, ...).

Mr.vincieboy

Legacy Member
bodje van 90 euro voor Railroad Tycoon, Shogun en Archipelago. afgehaald

PapaVelle

Legacy Member
Mr.vincieboy zei:
bodje van 90 euro voor Railroad Tycoon, Shogun en Archipelago. afgehaald

Mooi bod en direct 3 spellen weg. Akkoord met je bod dus. PM onderweg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan