TaucHeR
Legacy Member
o
Deze auto staat te koop wegens het krijgen van een firmawagen. Auto is nog in zeer goede staat en rijd perfect. Auto kan bezichtigd worden na afspraak.. (Testrit uiteraard ook mogelijk) Wagen wordt uiteraard gekeurd voor verkoop..
Wagen is stijlvol uitgebouwd en verlaagd (met alle attesten aanwezig)
==> Uitlaat van Sebring
==> Mistlampen vooraan en achteraan
==> Radiator Grill
==> Middenconsole in zilvergrijs Metallic
==> Vering Eibach
==> 17" Dezent Velgen (6 maand oud, geen borduurschade)
==> Armsteun in midden
==> Bodykit Raceline
==> AutoRadio Sony (slechts 2 maand oud!) met MP3, CD, USB en Pioneer
cd lader in de koffer
==> Versterker Clarion
==> Elektrisch bediende ruiten en verwarme buitenspiegels
==> Sportzetels
==> Nooit in gerookt
staat ook op 2dehands
Voor verder vragen.. PM
piccies:
1
2
3
Deze auto staat te koop wegens het krijgen van een firmawagen. Auto is nog in zeer goede staat en rijd perfect. Auto kan bezichtigd worden na afspraak.. (Testrit uiteraard ook mogelijk) Wagen wordt uiteraard gekeurd voor verkoop..
Wagen is stijlvol uitgebouwd en verlaagd (met alle attesten aanwezig)
==> Uitlaat van Sebring
==> Mistlampen vooraan en achteraan
==> Radiator Grill
==> Middenconsole in zilvergrijs Metallic
==> Vering Eibach
==> 17" Dezent Velgen (6 maand oud, geen borduurschade)
==> Armsteun in midden
==> Bodykit Raceline
==> AutoRadio Sony (slechts 2 maand oud!) met MP3, CD, USB en Pioneer
cd lader in de koffer
==> Versterker Clarion
==> Elektrisch bediende ruiten en verwarme buitenspiegels
==> Sportzetels
==> Nooit in gerookt
staat ook op 2dehands
Voor verder vragen.. PM
piccies:
1
2
3
verwijderd
