Crazy
Legacy Member
De pocketbike staat al een tijdje stil maar starten zal em wel nog doen.
moet ook nog wat afgesteld worden aan de carburateur denk ik.
De kappen liggen eraf maar krijg je er natuurlijk bij
mankementjes: voorrem is afgebroken(zo gekocht
)
is 1 maal gevallen maar niet zo heel erg, stukje geschaaft...
heeft misschien 2volle tanken gereden in totaal dusja
bieden vanaf 50€
meeneemprijs: 80€
bieden per opbod van 5€ als het kan!
foto's:
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/1.jpg
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/2.jpg
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/3.jpg
groetjes
moet ook nog wat afgesteld worden aan de carburateur denk ik.
De kappen liggen eraf maar krijg je er natuurlijk bij
mankementjes: voorrem is afgebroken(zo gekocht
)is 1 maal gevallen maar niet zo heel erg, stukje geschaaft...
heeft misschien 2volle tanken gereden in totaal dusja
bieden vanaf 50€
meeneemprijs: 80€
bieden per opbod van 5€ als het kan!
foto's:
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/1.jpg
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/2.jpg
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/3.jpg
groetjes