Archief - pocketbike

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crazy

Legacy Member
De pocketbike staat al een tijdje stil maar starten zal em wel nog doen.
moet ook nog wat afgesteld worden aan de carburateur denk ik.
De kappen liggen eraf maar krijg je er natuurlijk bij ;)

mankementjes: voorrem is afgebroken(zo gekocht :( )
is 1 maal gevallen maar niet zo heel erg, stukje geschaaft...

heeft misschien 2volle tanken gereden in totaal dusja :)

bieden vanaf 50€

meeneemprijs: 80€

bieden per opbod van 5€ als het kan!

foto's:

http://users.skynet.be/bk327846//pocket/1.jpg
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/2.jpg
http://users.skynet.be/bk327846//pocket/3.jpg

groetjes

ashraa

Legacy Member
sterke interesse maar met die pocketbike mag je dan alleen maar op prive terrein zeker? bv parking aldi als winkel dicht is en geen auto's meer op, of alleen maar op kart circuits of zo. als iemand daar wat meer info kan over geven over wetgeving en zo zal ik heel dankbaar zijn

ashraa

Legacy Member
ik ga morgen eens naar lokale politiebureau gaan en info inwinnen of ik dan eventueel toch op parkings mag racen
als het hier wordt getolereerd of gedoogd dan mag je een bod verwachten anders ga ik toch moeten afhaken
"ill be back" lol

edit: net ff gebeld (was te lui om te gaan), je hebt inderdaad de toestemming nodig, dus heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken en paar winkels in de buurt gebeld, en heb van iedereen zowat dezelfde reactie terug gehad: neen (deze neen is de opgekuiste versie van wat ik te horen kreeg lol) dus bij deze geen interesse meer

longpatje

Legacy Member
op parkings racen mag nooit zonder toestemming van de eigenaar/uitbater van de parking.
En die zal je zelden krijgen, want die blijven sowieso verantwoordelijk als ze toestemming geven.

bluecooper

Legacy Member
wat bedoel je met de voorrem is afgebroken? dus je hebt geen voorrem?

Crazy

Legacy Member
het hendeltje aan het stuur is afgebroken.
dus je hebt geen voorrem neen.
als je dat zou willen vermaken kost dat ook niet zoveel denk ik, natuurlijk moet je een beetje het zelfde model/groote vinden.

interesse? doe maar een bodje

groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan