Awel, het was inderdaad helemaal geen 5 minuten, eerder 2 seconden. Waarschijnlijk batterij dood door te lang niet gebruikt te zijn?
Ik ga zien of ik nog beroep kan doen op de garantie. Ondertussen mag hier een slotje op, mocht dat garantieverhaal lukken maak ik wel een nieuwe toppic.