Hekje#
Legacy Member
Pay&go generation Sim-kaart.
€5 belkrediet.
€20 extra belkrediet indien je herlaadt VOOR !!!! 29 / 02 / 2008.
Vervalt anders op 29 / 02 / 08.
Ik ga morgen een foto nemen van het kaartje zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan doordat mensen denken dat het iets anders is fzo.
Ik typ hier enkel wat erop staat. (sealed)
Je kan bieden vanaf 1 euro. Dat is gewoon de prijs die het mij kost om te verzenden. Hij gaat dus ook weg vanaf 1 euro. Overbieden mag ook. Ik sluit zondag fzo af dan kan ik hem maandag op de post doen en moet hij er zeker zijn tegen donderdag !
Mvg
cir !
€5 belkrediet.
€20 extra belkrediet indien je herlaadt VOOR !!!! 29 / 02 / 2008.
Vervalt anders op 29 / 02 / 08.
Ik ga morgen een foto nemen van het kaartje zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan doordat mensen denken dat het iets anders is fzo.
Ik typ hier enkel wat erop staat. (sealed)
Je kan bieden vanaf 1 euro. Dat is gewoon de prijs die het mij kost om te verzenden. Hij gaat dus ook weg vanaf 1 euro. Overbieden mag ook. Ik sluit zondag fzo af dan kan ik hem maandag op de post doen en moet hij er zeker zijn tegen donderdag !
Mvg
cir !


