Archief - Pukkelpop combi + camping B

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Zoals thread zegt, verkoop mijn combi ticket + camping B.
Was geen mogelijkheid om vrij te krijgen op men werk sinds de meeste hun verlof al hadden vast gelegd voor ik was begonnen in februari.
Uiteraard gewoon voor de prijs die op het ticket staat ie 175€. Zal dan via de officiele Pukkelpop omruilservice worden omgezet.

gamergv

Legacy Member
Let op ! Zo werkt dit niet!
Je kan een kaart enkel doorverkopen aan pukkelpop zelf. Deze verkopen dan de kaart aan de personen in de wachtrij.
Je kan niet kiezen aan wie je je kaart verkoopt.

Dus let op. Als je er staat met je e-ticket geraak je niet binnen.

amdr

Legacy Member
Je moet het inderdaad via Pukkelpp doet maar het moet nog steeds onderling geregeld worden, misschien was het vorig jaar anders.
Stuur maar een PM Glade al heb ik momenteel nog een geintresseerde

Is de Gebruiker 100% zeker dat hij/zij niet naar Pukkelpop wil/kan gaan ?
Heb je iemand gevonden die dit ticket wil overnemen?
Log in op pukkelpop.pptickets.be/nl/omruilservice en vraag een unieke link aan waarmee je éénmalig de naam van de Gebruiker van het ticket kan wijzigen.
Eenmaal de naam van de Gebruiker is gewijzigd en de administratieve kost werd betaald, krijg je van ons per mail bevestiging van wijziging Gebruiker.

Gladiator

Legacy Member
Moh, en die mannen van pukkelpop zeiden nog geen info te hebben ivm wachtlijst / omruilservice / herverkoopmoment.

Anyway free bump, indien anderen afhaken ook interesse hier zo! :)

Glade

Legacy Member
Sorry, ik was te snel geweest en had niet direct gelezen dat het om camping B ging, mijn excuses.
Hierbij trek ik myn bod in.

amdr

Legacy Member
Ok, gladiator nog intresse? Heb ook nog 20 drank bonnen liggen moest ge intresse hebben.
De omruilservice brengt nog wel een administratieve kost van 15€ met zich mee maar dat kunnen we eventueel in 2 splitsen.

amdr

Legacy Member
Is spijtig genoeg al verkocht via 2dehands, enorm veel intresse hierin :p
Heb wel nog steeds 20 drankbonnen voor de gelukkige die wel gaan.

amdr

Legacy Member
Snap niet goed wat er flauw aan is, die persoon had een zoekertje op 2dehands (en niet dat het uitmaakt maar dat was deze advertentie ) waar ik enkele dagen geleden had op gereageerd. Die persoon heeft gisterenavond om 18.40 dat geld overgeschreven en 10min later heb ik hier gepost.
Ik had zelf geen advertentie aangemaakt en er was van u uit nog geen bod, enkel intresse. We hadden zelfs nog geen pm's uitgewisseld of enig contact gehad.

Gladiator

Legacy Member
Het is een neutrale iTrader, waar ook mijn genuanceerde mening instaat, maar toch, moet je het hier ook niet opzetten in dat geval :) Dit is niet echt de manier waarop hier zaken gedaan wordt.

Trouwens zoals ik al aanhaalde, intresse was enige mogelijke optie, prijs stond vast?

Soit, geldig itrader, blijft geldig.

slotje?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan