iThrasher
Legacy Member
Beste,
Ik heb hier nog een boek liggen van Karl Vannieuwkerke, Renner willen worden. Boek is in uitstekende staat en gesigneerd. Het is Karl's autobiografie over zijn mislukte wielercarrière. Ik heb er niets meer aan. De man heeft me geblokkeerd op Twitter wat ik wel hilarisch vind, dan moet ik zijn mislukte poging tot literatuur ook niet meer in huis hebben.
Bieden vanaf 0,10 excl.
Ik heb hier nog een boek liggen van Karl Vannieuwkerke, Renner willen worden. Boek is in uitstekende staat en gesigneerd. Het is Karl's autobiografie over zijn mislukte wielercarrière. Ik heb er niets meer aan. De man heeft me geblokkeerd op Twitter wat ik wel hilarisch vind, dan moet ik zijn mislukte poging tot literatuur ook niet meer in huis hebben.
Bieden vanaf 0,10 excl.
