Hey,
ik heb al uw threads gesloten.
Het is de bedoeling dat je alle verkopen zoveel mogelijk combineert in 1 thread,anders is het forum niet overzichtelijk meer,en als iedereen zo moest verkopen staan er hier op pagina 1 slechts 2 personen en dat is zeker niet de bedoeling...
Mvg,
RSSD