Archief - Schoolboeken 5e jaar Wetenschappen-Wisk.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zero roofer

Legacy Member
Ik verkoop mijn schoolboeken omdat ze op mijn school het magnifieke idee hadden om iedereen zijn boeken te laten kopen ipv huren. In de hoop dat ze dit idiote idee ook op andere scholen hebben zet ik mijn boeken van vorig jaar maar te koop, de meesten zijn nieuw van vorig jaar, tenzij anders vermeld... Deze boeken zijn voor de richting Wetenschappen Wiskunde 5e jaar met 6 uur wiskunde per week.

Frans: étapes 5 handboek (2e hands)
Frans: étapes 5/6 Grammaire exercises
Frans: étapes 5/6 Grammaire
Frans: étapes 5/6 Vocabulaire Fonctionnel
Fysica: Fysica Vandaag 5.2 (Elektriciteit, Elektromagnetisme, Radioactiviteit)
Engels: New Headway (Oxford) (2e hands)
Esthetica: De Taal Van De Kunst (2e hands)
Nederlands: Nieuw Netwerk Nederlands 5A
Biologie: Biskoop 5/6A
Aardrijkskunde: Geogenie 5&6
Godsdienst: Respons 5
Geschiedenis: Tekens 5.2
Chemie: Nano 3e graad
Wiskunde: Delta 5 Analyse Deel 2
Wiskunde: Delta 5 Complexe Getallen
Wiskunde: Delta 5 Matrices en stelsels (3/4 uur wiskunde)

Zo dat is het, even nog wat bijkomende info:
Wiskunde: Delta 5 Analyse Deel 1 ben ik kwijt.

Aarzel niet om informatie te vragen, of me te contacteren, want deze boeken MOETEN weg.

Grtz, zero roofer

zero roofer

Legacy Member
bumperdebump.. heeft nu serieus niemand nog zo'n idiote school die dit systeem hanteerd? ze MOETEN weg!!!

Frado2005

Legacy Member
zero roofer zei:
bumperdebump.. heeft nu serieus niemand nog zo'n idiote school die dit systeem hanteerd? ze MOETEN weg!!!
al 5 jaar lang jong, al 5 jaar lang..

Zero Grav

Legacy Member
Misschien eens proberen naar een lokale "grote" boekenwinkel te stappen? Onze school hanteert hetzelfde systeem als die van u (voor 5 en 6) en ik zit met ongeveer dezelfde boeken op overschot.

Maar wij kunnen die naar het schijnt nog kwijt bij "De Slegte". Ben wel nog niet gaan vragen though.

Netrem

Legacy Member
de slegte zal u ongeveer 15 euro geven voor al die boeken :)

Trench

Legacy Member
ja wadde, dat moet in totaal redelijk wat kosten :s
Maar kunt ge niet gewoon leerlingen van een jaar lager van uw school contacteren? Zo gade er toch snel vanaf zijn vermoed ik? Als ik naar het 5e jaar zou gaan, en ik moet boeken kopen en gij vraagt mij uw boeke over te kopen, dan zou ik da doen.

zero roofer

Legacy Member
jazeker, maar ik zit momenteel op een andere school, en ken ook niemand uit het vijfde daar die die richting doet. mijn mama gaat de school zelf nog contacteren, en anders tja, bij ne boekhandel probere ja.. thx voor de tips alvast

=TiT=Divxking

Legacy Member
wacht nog even ik weet misschien iemand die misschien geinteresseerd
Het is iemand die middenjury gaat doen ... I let u know

EDIT: Ik krijg geen reactie, tzal dan wel al ok zijn voor haar ... good luck with the sales ... laters
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan