Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DJ_ILLEGAL zei:lijkt me echt iets heel leuk
hoe groot is zo'n ding ongeveer?
Grike zei:Kom je af en toe in gent ?
-Draco- zei:off topic:
waar kan je het groter model krijgen of een linkje?
wist niet dat er grotere xtwins bestonden.
Of zijn de grotere niet bedoeld om binnen mee te vliegen?
PooTaH zei:10€ afgehaald beginbodje
Natuurlijk, verzendkosten zijn 4,30 €ns boy zei:Kan dat verzend worden, zoja verzendkosten?
keeperke126 zei:Is deze bedoeld voor binnen of voor buiten? Op welke frequentie werkt ie?
keeperke126 zei:En op welke frequentie werkt ie? Hier is nogal wat storing op 27mhz...