AssyrianLegend
Legacy Member
Heb hier deze bon liggen maar k gebruik hem niet. Ge kunt hem gebruike voor verschillende doeleinden zoals bv: pairi daiza, de zoo, planckendael, bokrijk, musea en sportacriviteiten.
Nog geldig tot eind september 2014.
Mag weg voor 20 euro
Staat ook tekoop in vriendenkring
Edit: topic mag dicht. Is weggegeven aan familie.
Nog geldig tot eind september 2014.
Mag weg voor 20 euro
Staat ook tekoop in vriendenkring
Edit: topic mag dicht. Is weggegeven aan familie.
