kevinbog
Legacy Member
Kheb hier ne stofzuiger liggen van Primo die weg mag na aankoop van een beter model met meer zuigkracht. Werkt nog prima voor op kot ofzo (als ge geen ambetante matten hebt die vanalles aantrekken).
Is een jaar of 4 oud.
Ik wil er iemand blij mee maken, anders mag hij naar 't spit.
Af te halen in Leuven.
Is een jaar of 4 oud.
Ik wil er iemand blij mee maken, anders mag hij naar 't spit.
Af te halen in Leuven.