Nielletje
Legacy Member
Hello,
Ik verkoop mijnen mazda. Tis een supergoeie auto voot nen jonge gast.
En qua prijs zit je bij dezen auto ook niet te hoog.
Hij is in perfecte staat, motorisch is het echt een juweeltje.
Verdere opties:
-open dak
-nieuwe sony radio/cd
-elektrische ruiten
-trekhaak
Voor foto's en uitleg heb ik een advertentie op autozone gezet;
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg...kId=2316352&pStrippen=false&pCss=&pActief=occ
Je kunt er zeker 's een testritje mee doen!
Hij staat te koop in Waregem.
Bieden vanaf €1800, en de meeneemprijs = €2350
Ik verkoop mijnen mazda. Tis een supergoeie auto voot nen jonge gast.
En qua prijs zit je bij dezen auto ook niet te hoog.
Hij is in perfecte staat, motorisch is het echt een juweeltje.
Verdere opties:
-open dak
-nieuwe sony radio/cd
-elektrische ruiten
-trekhaak
Voor foto's en uitleg heb ik een advertentie op autozone gezet;
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg...kId=2316352&pStrippen=false&pCss=&pActief=occ
Je kunt er zeker 's een testritje mee doen!
Hij staat te koop in Waregem.
Bieden vanaf €1800, en de meeneemprijs = €2350

.