Archief - televisie, pc, dvd's, enz....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red room

Legacy Member
televisie samsung te koop 57 cm trinity blackline, + afstandsbediening en kabels, goed onderhouden.

is gewone televisie van 4 jaar oud

voor mensen die op kot zitten ofzo, handig msh?

meeneemprijs 85 euro

------------

pc met scherm 17 inch
athlon 850 MHZ
toetsenbord, muis, alle kabels
windows
office enz...

van 2001 (nieuwprijs was toen 1750 euro)

kent ergens een softwarefout,windows hoogstwaarschijnlijk formateren

meeneemprijs 90 euro

----------------------------

dvd's

full frontal (2003)
met o.a met sandra bullock, brad pitt, david duchovny: 4 euro

liar (2003) met elizabeth hurley: 1,5 euro

attack on the queen (2001) : 1,5 euro

Arch of triumph: met o.a.anthony hopkins : 1,5 euro

---------------------------

zonnebril Bikkembergs nieuw model zomer 2007

mannenmodel zwart + origineel lederen bikkembergsopbertasje

nieuwprijs was 245 euro

meeneemprijs is: 120 euro

slechts sporadisch gedragen in de wagen deze zomer

--------------------------

originele pluchen southpark figuren, perfecte staat, heeft enkel op een kast gestaan in een kamer

kenny: 15 euro

chief: 16 euro

NoizeSuppressor

Legacy Member
software die aanwezig is is legaal uiteraard? Wat bedoel je met software probleem? Wat is het exacte probleem?

red room

Legacy Member
met software probleem bedoel ik, windows kan soms eens vastlopen, dus denk ik dat windows eens zal moeten geformateerd zijn, de software is volledig legaal, is de software die er op zat bij aankoop

de computer heeft een behoorlijke sterke grafische kaart en moederbord vr zijn tijd (2001) meeneemprijs is dus 90 euro alle kabels + scherm inbegrepen

red room

Legacy Member
is een gewone tv geen breedbeeld of flatscreen enz...

is een tv van begin 2003, geen schade werkt perfect, is ng altijd in gebruik, maar aangezien er een andere tv is gekocht doe ik hem weg voor een scherpe prijs

85 euro meeneemprijs

alle kabels enz inbegrepen

is een gewone zwarte tv met trinity black scherm, scart aansluiting vooraan en achteraan

XYRIS

Legacy Member
red room zei:
is een gewone tv geen breedbeeld of flatscreen enz...

is een tv van begin 2003, geen schade werkt perfect, is ng altijd in gebruik, maar aangezien er een andere tv is gekocht doe ik hem weg voor een scherpe prijs

85 euro meeneemprijs

alle kabels enz inbegrepen

is een gewone zwarte tv met trinity black scherm, scart aansluiting vooraan en achteraan

mja zou graag een foto zien... blindelings iets kopen doe ik niet.
vanwaar ben je?

red room

Legacy Member
ik ben van waregem, kan ook op mijn kot in gent zitten is maar op een kwartiertje van waregem

seakertje

Legacy Member
Kan je van de pc ook es wat fotos nemen aub? (vooraan, achteraan, binnenkant).
Welke windows versie zit erbij?
Typenr van mobo? (om te zien welke cpu hij max ondersteunt.
bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan