DGEN
Legacy Member
Omdat kameraad van me niet naar het concert kan gaan, doe ik hier een poging.
Ik heb dus een kaartje over voor het concert van vanavond. Dat is dus de 14e september.
Het betreft een plaats in kaartje in 2e rang
vak 121, rij 22, stoel 179
De prijs bedraagt 100 euro.
Wees er dus snel bij...Ik kom straks hier nog eens checken voor eventuele replies e.d.
kzit nu namelijk op school..mijn accu van laptop is dood..en thuis geen internet
maar goed..mocht iemand geinteresseerd zijn..replien graag.
Dan bespreken we verder hoe het zal gaan. Ik moet wel vermelden dat je zelf naar vervoer e.d. moet zorgen..
tot 5en check ik het hier..dan ben ik off naar arena (voorprogramma begint om 7...kwart voor 9 begint the police)
hoi!
Ik heb dus een kaartje over voor het concert van vanavond. Dat is dus de 14e september.
Het betreft een plaats in kaartje in 2e rang
vak 121, rij 22, stoel 179
De prijs bedraagt 100 euro.
Wees er dus snel bij...Ik kom straks hier nog eens checken voor eventuele replies e.d.
kzit nu namelijk op school..mijn accu van laptop is dood..en thuis geen internet
maar goed..mocht iemand geinteresseerd zijn..replien graag.
Dan bespreken we verder hoe het zal gaan. Ik moet wel vermelden dat je zelf naar vervoer e.d. moet zorgen..
tot 5en check ik het hier..dan ben ik off naar arena (voorprogramma begint om 7...kwart voor 9 begint the police)
hoi!