Babs
Legacy Member
Hey
Ik verkoop dus een cadeaubon voor de Musicman van 25 euro, gekocht door mn zus op 11/05/2007 in Gent voor mn verjaardag. Ik denk dat hij een jaar geldig is maar aangezien het nog maar een maand geleden is hebt ge zoiezo nog genoeg tijd om die te spenderen.
In de Musicman kunt ge platen en cd's kopen ter info
Kzou er graag nog een mooi bedrag voor willen zodat ik dan met da geld iets anders kan kopen.
Deze staat ook nog op het Music forum.
Ik verkoop dus een cadeaubon voor de Musicman van 25 euro, gekocht door mn zus op 11/05/2007 in Gent voor mn verjaardag. Ik denk dat hij een jaar geldig is maar aangezien het nog maar een maand geleden is hebt ge zoiezo nog genoeg tijd om die te spenderen.
In de Musicman kunt ge platen en cd's kopen ter info

Kzou er graag nog een mooi bedrag voor willen zodat ik dan met da geld iets anders kan kopen.
Deze staat ook nog op het Music forum.