Archief - [TK] Cisco routers, watchguard FW, fiber,SCSI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hardtekz

Legacy Member
1x Watchguard Firebox III 1000 : 140€
1x Watchguard SOHO 5 : 40€
1x Watchguard SOHO Upgrade from 10 to 50 users : 20€
1x Cisco 801 ISDN router : 50€
2x Cisco 1603 router met serial interface : 80€ / stuk
2x Cisco GBIC 1000Base SX (WS-G5484) : 70€
10xPatch Cable Fiber Duplex Lc/sc 50/125 2m : 25€/st (180€ voor 10stuks)
6xPatch Cable Fiber Multimode Duplex Lc / Mtrj 08/125 5m : 50€/st (200€ voor 6stuks)
3x Quantum SCSI Atlas III 9.1GB : 30€
1x adaptec aic 7880 SCSI Adapter met kabels 15€
--> De 3 SCSI schijven en controller samen voor 40€.

Speciall

Legacy Member
vanwaar ben je?
Hoort dit samen:
1x Watchguard SOHO 5 : 40€
1x Watchguard SOHO Upgrade from 10 to 50 users : 20€
Moet dat niet van 5 naar 50users zijn dan of hoe werkt dat just?

Moet voor die FBox 1000 jaarlijks maintenance betaald worden? (antivirus, antispam enz)
hoeveel interfaces heeft deze?

hardtekz

Legacy Member
Speciall zei:
vanwaar ben je?
Hoort dit samen:
1x Watchguard SOHO 5 : 40€
1x Watchguard SOHO Upgrade from 10 to 50 users : 20€
Moet dat niet van 5 naar 50users zijn dan of hoe werkt dat just?

Moet voor die FBox 1000 jaarlijks maintenance betaald worden? (antivirus, antispam enz)
hoeveel interfaces heeft deze?

*Ik ben van Kortrijk
*SOHO5 appliance en SOHO kunnen samen horen maar zijn ook apart te koop.
*Is wel degelijk 10 -> 50 users, standaard heb je 10 users op de SOHO
*Firebox 1000 heeft 3 interfaces, indien je maintenance wilt dien je deze apart te kopen.

grtz,

Speciall

Legacy Member
kom je soms in't zaventemse / Leuvense? ben wel redelijk geinteresseerd...

Zijn ze momenteel nog in gebruik?

hardtekz

Legacy Member
Speciall zei:
kom je soms in't zaventemse / Leuvense? ben wel redelijk geinteresseerd...

Zijn ze momenteel nog in gebruik?

Devices zijn niet meer in gebruik, ik kom niet echt in het Zaventemse/Leuvense maar je kan me wel iedere weekdag vinden rondom het noord, centraal of zuid station in Brussel.

grts,

[bug]

Legacy Member
Zijn er daar routers bij die op een Telenet lijn kan gebruiken?

GoUdVisKe

Legacy Member
1x Watchguard SOHO Upgrade from 10 to 50 users
15 euro vandaag nog overgeschreven op je rekening

als dit ook werkt op een 6 :-)

update:
1x Watchguard Firebox III 1000
100 euro afgehaald, bod van een collega :-)

hardtekz

Legacy Member
Geen idee of dit nog werkt op een 6... Misschien eens horen bij de watchguard mannen zelf?

Wat zegt uw collega van 120€ voor de FBX 1000 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan