Magenof
Legacy Member
k heb vorig jaar heel wat Fleischmann treinen geërft van men opa. Ik ben van plan ze te verkopen omdat ze hier toch maar op de zolder staan.
Ze zijn allemaal in bijna perfecte staat,originele doos en meer dan 30 - 40 jaar oud.
ze zijn allemaal H0
Locomotieven: nr: 1379
1380
1385
en nog een waar ik het nummer niet van vind
dan ook nog heel wat aanhang wagonnetjes, sporen , wissels , slagbomen en gebouwen( van Vollmer en Kibri, maar deze zijn in mindere staat )
foto's
Kzou er graag nog een 150 euro voor hebben.
Happy Bidding
Ze zijn allemaal in bijna perfecte staat,originele doos en meer dan 30 - 40 jaar oud.
ze zijn allemaal H0
Locomotieven: nr: 1379
1380
1385
en nog een waar ik het nummer niet van vind
dan ook nog heel wat aanhang wagonnetjes, sporen , wissels , slagbomen en gebouwen( van Vollmer en Kibri, maar deze zijn in mindere staat )
foto's
Kzou er graag nog een 150 euro voor hebben.
Happy Bidding



