Ramsez
Legacy Member
zoals in de titel vermeld verkoop ik dus mijn electrische gitaar en alles erop en eraan omdat ik ze niet meer gebruik en in de weg staat.
Gitaar:
merk: Stagg
kleur: rood
Versterker:
merk: Carlsbro
vermogen: 35W
kleur: zwart
Metalzone pedaal:
merk: Boss
kleur: zwart
geleverd zonder adapter
extra's:
- gitaarstand
- plectrums
- kabels 1x 6m
1x 2m
- 2x gitaarriem
- stemkastje
Foto's:
http://img119.imageshack.us/img119/7750/hpim0081um8.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/3324/hpim0082cf2.jpg
meeneemprijs: 250 euro
ik behoud mij het recht ...
Gitaar:
merk: Stagg
kleur: rood
Versterker:
merk: Carlsbro
vermogen: 35W
kleur: zwart
Metalzone pedaal:
merk: Boss
kleur: zwart
geleverd zonder adapter
extra's:
- gitaarstand
- plectrums
- kabels 1x 6m
1x 2m
- 2x gitaarriem
- stemkastje
Foto's:
http://img119.imageshack.us/img119/7750/hpim0081um8.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/3324/hpim0082cf2.jpg
meeneemprijs: 250 euro
ik behoud mij het recht ...
)